Gå til innhold

Erstatning for iPhone, men ikke iPhone - forslag?


Leros

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Knuste nettopp min Iphone 3g :roll::D

 

Sitter og ser etter ny tlf, tenkte jeg ikke skull ha meg en ny iphone da denne er jeg litt lei av og. Telefonene jeg ser på nå er Nokia n900 og Htc Hero og Htc HD 2. Klarer ikke helt og bestemme meg hva jeg skal gå for.. jeg har brukt en del WM telefoner før og var ikke så veldig imponert over det. Noen som har erfaringer med n900 og Htc HD2 ? Det som er viktigtest er en god løsning mot exchange dvs Active sync med push. eller har dere noen andre forslag? :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ærlig talt at etter at du har hatt en iphone vil du bli skuffet med nesten alt annet. Prøv de telefonene du vurderer før du kjøper en.. Jeg anbefaler iphone 3gs, veldig rask og "snappy". Skjønner at du vil prøve noe annet nå, men det er som sagt lett å bli skuffet

Lenke til kommentar
Vel, det er sinnsykt viktig for meg også, og største grunnen til at jeg har mobil. (foruten å ringe :p).

Heldigvis finnes det alternativer, og det er bare å installere Touchdown, så er alle 'problemer' løst.

Vel, kanskje bortsett fra at fullversjonen av Touchdown så vidt jeg skjønner er en kommersiell applikasjon på Android Market, og at kommersielle applikasjoner i utgangspunktet ikke er tilgjengelig for norske brukere? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...