Gå til innhold

Dine favoritt ROCK band?


Anbefalte innlegg

Herregud så mange slike teite "Dine favoritt rock - trance - pop bands" topics som er på dette forumet :evil:

kan ikke dem som absolutt må fortelle verden hva dem liker av musikk, heller søke etter en slik topic som er mange av og skrive der !?!?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud så mange slike teite "Dine favoritt rock - trance - pop bands" topics  som er på dette forumet  :evil:  

kan ikke dem som absolutt må fortelle verden hva dem liker av musikk, heller søke etter en slik topic som er mange av og skrive der !?!?!

 

SURPOMP!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Herregud så mange slike teite "Dine favoritt rock - trance - pop bands" topics  som er på dette forumet  :evil:  

kan ikke dem som absolutt må fortelle verden hva dem liker av musikk, heller søke etter en slik topic som er mange av og skrive der !?!?!

 

SURPOMP!!!!!!!!!!

 

Og gi fjortissvar er du flink til.

Lenke til kommentar

dIRE sTRAITS (Stavemåte fra Alchemy, tidenes livealbum (from my point of view, that is)).

The Beatles (Burde vel egentlig være obligatorisk, så den trenger kanskje ikke å nevnes..?)

Jeff Buckley (Ikke bare rock, men..)

Elvis A. Presley (Say what you want, but I consider the man a bleedin' brilliant genious)

Led Zeppelin (Ikke alt jeg liker her, men de var da nyskapende, og fikk inn en del ideer. Mye av det er absolutt diggbart materiale også, har ikke fått kjøpt den nye dvden ennå though)

Lenke til kommentar

Det jeg liker best nå for tiden (av rock) er nok:

 

-Tool

-Muse

-Lacuna Coil

-A Perfect Circle

-Seigmen

 

Vet at Seigmen ikke driver på lenger... Er mange andre band jeg liker godt også, men der har du 5 av de virkelig gode (IMO).

 

Him er også smooth ja :)

 

Har alle CDene... på den nyeste liker jeg The Sacrament best egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...