Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

United - City  

57 stemmer

1. 1. Uniteds beste...

• VDS
      0
    • Rafael
      0
    • Evans
      2
    • Ferdinand
      1
    • Evra
      0
    • Nani
      7
    • Fletcher
      7
    • Scholes
      21
    • Carrick
      3
    • Giggs
      4
    • Rooney
      10
    • Brown (innbytter)
      0
    • Valencia (innbytter)
      2
  2. 2. Beste målet...

• 1-0, Scholes
      12
    • 2-0, Carrick
      14
    • 3-1, Rooney
      31
  3. 3. Fornøyd med kampen?

• JA!
      49
    • Nei.
      1
    • Passe.
      3
    • Er ikke United-supporter, hvorfor skal jeg være fornøyd?
      3
    • Vet ikke/så ikke kampen.
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt fornøyd med laget.. Liker ikke 451 på hjemmebane og jeg tror Scholes blir litt for treg for denne kampen. Skjønner at Valencia blir benket etter Nanis kamp mot Hull. Får håpe han fortsetter like bra.

Skrevet

Mente Giggs ja. :p

Makan til tragisk lag. Vi spiller på HJEMMEBANE, vi MÅ VINNE kampen. Har jo allerede gitt dem seieren før kampen er i gang...

Skrevet

Det har vi ikke. Unngår united å slippe inn mål og klarer en scoring så er det nok. Er nok så enkel taktikk i dag dessverre.

Hadde likt bedre om de prøvde å vinne med 2 mål... Bortemålsregelen gjør jo at det må spilles 120 minutt hvis stillingen er 1-0....

Skrevet
Det har vi ikke. Unngår united å slippe inn mål og klarer en scoring så er det nok. Er nok så enkel taktikk i dag dessverre.

Hadde likt bedre om de prøvde å vinne med 2 mål... Bortemålsregelen gjør jo at det må spilles 120 minutt hvis stillingen er 1-0....

Det der er en farlig sjanse å ta. For utligner de til 1-1 noen minutter før slutt, da har vi et lite problem.

Skrevet

Min teori: Vi spiller 4-5-1 fordi SAF vil spille med Scholes på midten. Scholes derimot, har mistet for mye hurtighet til at han kan fungere i 4-4-2 mot et så aggresivt lag som City (Noen som husker Fulham-kampen?). Uansett, formasjonen betyr lite for hvor offensivt/defensivt vi kommer til å spille, det kjipeste med formasjonen er at Rooney ikke får til så mye som han kan, samt at Berbatov tydelig er ute i kulda, evt. skadeplaget.

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan se denne kampen på nett gratis?

Eller er dette fy-fy? Mener å ha hørt noe om noen bettingsider som tilbyr dette...

Skrevet (endret)

Går denne kampen på Canal+ Sport 2? Dumt spørsmål ja, men sleit litt med å få det bekreftet noe sted. En tjeneste som vi ikke har lov å prate om sier nemlig at den gjør det.

Edit: Glem det.

Endret av String-Emil
Skrevet

Kuszczak, Brown, Vidic, Park, Valencia, Berbatov, Owen

City:

Given - Richards, Kompany, Boyata, Garrido - Barry, De Jong, Zabaleta - Wright-Phillips, Bellamy, Tevez

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...