Gå til innhold

Årsaken til holocaust ?


Ove38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow, snakket de om det mens de er filmet i leirene? har du kilde på det?

 

Dette blir interessant.

 

Se filmen hos Youtube

Bare å søke litt på Youtube. Er mange klipp av kjente nazister i leirene.

 

Du har fortsatt ikke svart på dette:

 

Jeg vil ha bevis på at alle leirene, likene, filmene, bildene, historiene og gasskamrene er fake. Hvordan har noen for over 60 år siden greid å lage falske filmer av dette?
Lenke til kommentar

Jeg kjenner et par folk hvis besteforeldre havnet i Auschwitz. Jeg har snakket med folk med tatoverte fangenummer på armen - som levde med vanvittige traumer, men som heldigvis ikke endte opp som disse her.

 

Disse folkene tråkker Ebeneser på. Han kan umulig vite hva ære er for noe.

 

Og det er ikke noen vits i å be ham om kilder: Selvsagt klarer han ikke føre noen bevis for sin påstand, påstanden er jo positivt feilaktig. Nå er det ikke vanskelig å få nok kunnskap om saken, men jeg tror ikke det er her problemet ligger. Noe sier meg at han rett og slett har gravd seg for langt ned i nazistgjørmen til noensinne å komme opp: Han har funnet sin lille ideologi, og hverken fornuft eller kunnskap skal få endre hans standpunkt.

 

At dette forumet skal være en åpen kanal for slikt grums, er imidlertid vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Selvsagt greier han ikke finne kilder, de kildene eksisterer jo ikke. Jeg prøvde bare å vise han hvor idiotiske påstandene hans er. Håper vedkommende ber om unnskyldning, mye av det som har blitt skrevet i denne tråden kan nok være svært sårende for offrene og pårørende å lese.

 

Nå er jeg for ytringsfrihet, men burde være grenser ja. Poster som tråkker såpass hardt på enkelte folkegrupper burde slettes.

 

Huff, dette er egentlig bare en trist tråd :(

Lenke til kommentar

Jeg har kommet med flere videoklipp som for mitt vedkommende beviser uten tvil at Auschwitz ikke var noen utryddelsesleir.

 

Ja, det er mulig å fake noe slikt LucarioX, f.eks så er de mengdene med hår og sko du har sett lagt på en rampe som er skrått vinklet slik at det ser ut som om det er mere enn det faktisk er.

 

Frevild: bildet du viser er antageligvis av mennesker som døde av tyfus under slutten av andre verdenskrig, forøvrig er det kun et bilde som ikke beviser at noe "holocaust" fant sted.

 

Visste du f.eks at den videoen der man ser en bulldoser skubbe en haug med lik i en massegrav har en britisk fører? ikke det?

 

Se filmen hos Youtube

 

Frevild: du er bare frekk og motbydelig og ikke annet så finner jeg den slags lavmælthet oppmuntrende og inspirerende, jeg lover deg å poste mere.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar

Kjære Ebeneser. Det er fint at du bruker ytringsfriheten din, slik som jeg også skal. Det er tusenvis av forskjellige historier fra overlevende i auschwitz om at holocaust, også kjent som levende brenning av jøder, ble utført i stor grad. Og ikke bare er det historier fra auschwitz, men også 1000-vis av andre konsentrasjonsleire rundtom i verden der det blir fortalt om dette massemordet.

 

Selvfølgelig er det vanskelig, for en "konspirasjonsteoretiker" som deg, når du ikke har noe svart på hvitt underskrevet av Adolf. (tonnevis med dokumenter har blitt "dokumentert" tilintetgjort)

 

Ja, han var nok ikke helt klar over at han hadde ansvar for så mange mord som han "inndirekte" utførte.

 

Du må huske på at det ofte var psyksik syke som ledet nazistenes instutisjoner(konsentrasjonsleirene osv.) , og de som var direkte redde for adlof hitler.

 

Men hvis du er i tvil ,etter så mange fysiske, psykiske og endel fotografiske bevis , på at holocaust bare er en myte bør du legge deg under dyna og ete en bolle!

Lenke til kommentar
Du kan kanskje svare meg hvor asken av 6 millioner jøder har blitt av du da?

 

Aske veier ingenting. Det er noe som kalles for vind som blåser det bort.

 

Og enda et bevis på holocaust: Krematoriene ved auschwitz ble "fort" fulle. Det ble ofte rapportert om aske som "snødde" over byen auschwitz.

 

Dette skal også være fotodokumentert.

 

Aske flyr overalt. Jeg kan tenke meg at det meste av det rettogslett er feid ned i kloakken.

 

Men verden er stor og aske er lite.

Lenke til kommentar

Men uansett, jeg gidder ikke å diskutere holocaust med deg. Du virker sta og holder på ditt, det skal du ha. Men hvis du virkelig vil bruke tid på å diskutere det, syns jeg du skal dra inn til oslo og skrike ut at holocaust bare er noe piss, så får du se folks reaksjoner. Jeg tror du kommer til å bli sjokkert og få vondt.

Lenke til kommentar

Wow du greide å finne eit bedritten forfalska bilde.

kva med dei andre hundretusenvis av andre bilder?

Og ikkje minst alle vitnesbyrd som finnes.

 

Dei såkalla revisjonistene på holocoast har vel berre 3-4 bilder og nokre angiveleg ekte dokument som dei klamheldt seg til.

Det er den klassiske:

Ser ikkje skogen for alle trærne som står i veien.

Lenke til kommentar
Om ikke hukommelsen svikter meg, argumenterer bl.a. holocausthistorikeren Yehuda Bauer for at "Entlösnung" ikke begynte som noen overordnet plan, men snarere "vokste seg til" etter hvert som det ble eksperimentert med forskjellige måter å ta livet av mange mennesker på kort tid

Tror ikke at det startet som en overordnet plan heller, men at krigen begynte og gå dårlig for Nazi Tyskland kan ha noe med det

Den overordnede plane var å få et jødefritt tredje rike. At det endte med holocaust og ikke Madagaskar, Palestina eller Uganda er det dårlig førkrigs politikk som har skylda for.

Lenke til kommentar

Jeg har for lengst kommet til sannhetens konklusjon og er av den grunn uforandrelig i min oppfatning av andre verdenskrigs historie, holocaust er tidenes svindel, en svindel som har ført til opprettelsen av Israel og utallig døde palestinere.

 

Studer arbeidet til Fredrick Toben og Ernst Zundel.

Endret av Ebeneser
Lenke til kommentar
Wow du greide å finne eit bedritten forfalska bilde.

kva med dei andre hundretusenvis av andre bilder?

Og ikkje minst alle vitnesbyrd som finnes.

 

Dei såkalla revisjonistene på holocoast har vel berre 3-4 bilder og nokre angiveleg ekte dokument som dei klamheldt seg til.

Det er den klassiske:

Ser ikkje skogen for alle trærne som står i veien.

 

Patologisk adferd.

Lenke til kommentar
Frevild: du er bare frekk og motbydelig og ikke annet så finner jeg den slags lavmælthet oppmuntrende og inspirerende, jeg lover deg å poste mere.

 

Frekk og motbydelig, sier holocaustfornekteren. Gå i deg selv, Ebeneser. Ta en titt i speilet.

 

Nå har jeg kastet bort nok tid på dette ynkelige tøvet ditt.

Lenke til kommentar
Jeg har for lengst kommet til sannhetens konklusjon og er av den grunn uforandrelig i min oppfatning av andre verdenskrigs historie, holocaust er tidenes svindel, en svindel som har ført til opprettelsen av Israel og utallig døde palestinere.

 

Studer arbeidet til Fredrick Toben og Ernst Zundel.

 

Så pga ditt hat mot Israel og Palestina vil du fornekte en historisk hendelse for å styrke ditt hat?

 

Angående hvor det ble av Jødene, asken ble strødd i konsentrasjonsleirene pga aksens egenskap som gjorde den ypperlig til å bruke som vei. Samt at aske ble dumpet i sjøer osv..

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...