Gå til innhold

Stasjonær PC til 42"Full HD TV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørest flott ut, setter virkelig pris på det! ;)

Men må igjen si at jeg foretrekker ytelse og sånt foran om det er stille ( så lenge det ikke bråker som xbox 360`n min gjør -,- )

 

Noe som ville utgjort en fet PC for meg, tror jeg ville vært noe som

- Intel Core i5-660 Processor

-Sapphire Radeon HD 5870

 

Men har ikke anelse om andre deler jeg skal bruke iforhold til dette..

Takker igjen for all hjelp og slikt!

 

-Håkon

 

Edit; Alt skal matche 42" 1080p TV`n min, ingen anelse om de hoved delene jeg valgte ut der matcher det.

Endret av Crayzi
Lenke til kommentar

Skal vi sjå om eg får sette opp eit alternativ:

 

Hovudkort: GIGABYTE GA-P55A-UD4

Hovudkortet har 2 x USB 3.0 på baksiden.

CD/DVD: Samsung Super-WriteMaster SH-S223Q

Alternativ kan vere USB-ekstern sån du kan ha den atmed Tv-en SAMSUNG DVD±R/RW/RAM SLIM 8X

Prossesor: INTEL CORE I5 750 2.66GHZ 8MB S-1156

Troligvis vil nye spell har bedre støtte for quad-core og det kjem flere aplikasjoner som støtte dette allerede. Bad Company 2 fra EA skal ha bra støtte får Quad-core i følge ryktene.

Grafikkort: VERTEX 3D RADEON HD5870

Alternativ er SAPPHIRE RADEON HD5870 VAPOR-X som skal ha ein mye bedre kjøleløsning

Strømforsyning : ACE RAW DEAL+ 620W

Alternativet er COOLER MASTER SILENT PRO som er veldig lydløs og har litt ekstra power, ville anbefalt 850W modelen vist du skal OC.

Minne: CORSAIR 4GB DDR3

Vist du vill har meir minne er denne å anbefale: CORSAIR 6GB DDR3 XMS3

Eller eit bedre OC minne (du vill ikkje ha serleg problem med dem uansett men) CORSAIR 4GB DDR3 XMS3

Kabinett: ANTEC MIDTOWER THREE HUNDRED

Det finnest mangen forskjelige kabinett så dette får du sjølv sjå litt på.

MICROSOFT WINDOWS 7 HOME PREM 32/64bit

 

Med denne pakken kjem med på ein verdi på 9 831,00 kr. (ikkje inkludert frakt)

 

Detter basic pakken. Du få sjå på alternative eg kom med, Det vill også hjelpe og gjere den meir lydløs med CPU kjøleren : NOCTUA NH-D14 som du også kan bruke det OC.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Prossesoren er kraftig med taper sjølvsagt til storebroren 920, 860 og 870. Mellom 920 og 750 er det liten, nesten ubetydleg forskjell, Du får ikkje brukt alt av båndbredden på 1366.

 

Men det som er det intresange er forskjellen mellom 860 og 750. Du vill få ein FPS økning med 860 vs 750. Så er du villig til å bruke 500kr meir på CPU er det eit godt kjøp du ikkje vill angre på.

 

Sjølv om du holder deg til 750 har den enormt OC potensiale (samme har 860) Vist du vill ha det "aller" beste på markede for gaming er 860 den beste anbefalingen (Vist man ser vekk fra 975)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...