Gå til innhold

Post dine beste Chatroulettebilder!


EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Har faktisk ikke cam en gang. Kjørte bare en video som ble litt for sterk for de andre runkerne.

 

Edit: sitter du og runker, og det plutselig kommer en mann som stripper (uten kjønnsorganer) så hadde du kanskje raportert selv? :p

 

Går vel ikke ann å kjøre videoer nå lenger ?

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

> Connected—you can now speak.

> Three people in last five minutes reported you for breaking the rules and that's why you've lost the game. You've been blocked for 35 minutes.

 

WHAT?! Eg gjorde ingenting anna enn å sitta heilt rolegt! D: wtf?! Eg viste ingen genitialer eller noko som hinta til at eg skulle det!

Lenke til kommentar

> Connected—you can now speak.

> Three people in last five minutes reported you for breaking the rules and that's why you've lost the game. You've been blocked for 35 minutes.

 

WHAT?! Eg gjorde ingenting anna enn å sitta heilt rolegt! D: wtf?! Eg viste ingen genitialer eller noko som hinta til at eg skulle det!

Jepp var sånn da vi skulle være litt seriøs på CR. Greia er at hun ene venninna mi er megapen, så folk trodde sikkert det var fake.

Lenke til kommentar

Min andre (forøvrig korte (15min)) chatroulette-run.

Fikk mye dårligere respons noe, bortsett fra et par tomler opp og en chill fyr fra Canada som jeg satt og skrev med.

I første run fikk jeg en tommel opp pr tredje påkledde person >:(

chatroulette.jpg

PS: Jeg kjørte "Sunn O))) - Báthory Erzsébet" i bakgrunnen, kanskje den mest skremmende black/drone metal-låta som finnes.

Alikevel fikk jeg altså dårlig respons, bortsett fra noen smil og tomler, men mange var apatiske >:(

 

Føler jeg fortjener credits for originalitet, fremfor de 95% som sitter her i tråden og bruker videoopptag lastet ned fra /b/ eller msnchicks...

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Hva var det du prøvde på? Få de andre til å være redd for at du skal komme igjennom skjermen?

Nei, om de ikke nexter meg innen 5 sekunder så pauser jeg musikken og smiler :)

Målet er bare å "gjøre noe annerledes". Å lede oppmerksomheten bort fra det normale og kjedelige; etter jenter, og etter penis. For samme grunn som at noen sitter der og sjonglerer; lede oppmerksomheten bort, evt få noen til å smile, osv.

Jeg fikk forresten en eller to til å smile, en av de flere ganger ^__^

Lenke til kommentar

jeg ble akkuratt banna for 30 min fordi jeg brukte denne:

post-177427-1272559188,7764_thumb.gif

Kan noen forklare meg hvorfor?

1) Man skal egentlig ikke bruke slike programmer, man skal være SEG SELV og ingen annen.

2) Mulig at du ble bannet pga 3 rapporter etterhverandre (leste et eller annet sted, mulig i denne tråden, at man blir bannet om folk trykker på Report 3x ganger på rad)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...