Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente 20 VS mann 28

Gjest Guest_KRS_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_KRS_*
Skrevet

Hvor stor aldersforskjell er samfunnsmessig akseptabelt uten at man blir stemplet?

Jeg er en 20 år gammel jente som har noe på gang med en 28 år gammel gutt.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Det går bra. Er bare 8 år jo..

Skrevet

Hehe. Hvorfor er ikke han med noen på sin egen alder? Har du noe på gang med ham fordi han har høyere inntekt/bil etc enn de på din alder?

Hvis dette stemmer er det godkjent, men fy faen å stygt!

Skrevet
Hvor stor aldersforskjell er samfunnsmessig akseptabelt uten at man blir stemplet?

Jeg er en 20 år gammel jente som har noe på gang med en 28 år gammel gutt.

Det er da ikke noe problem. En kamerat av meg som er nærmere 40 har datet en jente på 21 i over et år. De har det kjempefint :)

Skrevet

Ser ikke noe problem med det her.. Jeg selv var ikke akkurat så veldig moden da jeg var rundt 20. Så skjønner godt at jenter gjerne velger noen som er litt eldre:)

Skrevet (endret)

Dama mi stakk av med en 27 år gammel fyr, fordi hun fikk øvelseskjøre, hun er 17 btw

Er man godt opp i 20-årene, kan man finne seg noen som er værtfall over 18.

Kommer litt an på hvor gammel hun/han er å, det er bedre med noen som er 25 og 35 en noen som er 25 og 15

Endret av david_almli
Skrevet

For meg er alder og motiver uvesentlig så lenge begge parter er voksne og samtykker. Hvor grensen for "voksen" går hen kan selvsagt være litt individuelt.

Ellers er det mitt klare inntrykk at det er greit for jenter flest også, i hvert fall om du ser på steder som Møteplassen. jenter rundt 20 vil ha gutter mellom 20 og 30. Damer på 40 vil gjerne ha menn mellom 30 og 40. Så er du gutt og 30 har du et rikt utvalg... ;)

Geir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...