Gå til innhold

Norsk raiding guild anyone?


Anbefalte innlegg

Noen som har ett norsk, bra raiding guild?

 

Jeg leter etter ett 100% norsk raiding guild som ikke er så altfor dårlig. Snakker ikke whipes på naxx 10 ;)

 

Hvis ja:

 

Hvilke server?

Når raider dere?

 

Hvis nei:

 

Noen som er med på å starte ett? Finne en felles server og faction change eller friend recruite dem som ikke har 80 eller har lyst på en ny en?

 

Mvh. Scurze.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Beklager at jeg stjeler tråden, men tenkte det var unødvendig å lage samme tråd.

 

Er for øyeblikket på utkikk etter et norsk raiding guild på horde siden. Jeg spiller på stormscale, men kan flytte etter behov så lenge serveren ikke har altfor dårlig horde/alliance ratio og helst på en aktiv (high) pvp server. Selv har jeg vært en aktiv raider tidligere, men måtte ta en pause like etter ulduar patchen kom ut så jeg har desverre ikke mye erfaring rundt de nyeste instancene, tror jeg fullførte ca. halvparten av ulduar 25mann før jeg ga meg.

 

Når det gjelder gear, ligger det vel på ca. 4800GS og jeg forstår at det er litt lite for ICC feks. men jobber med saken, tar bare litt tid. Spiller med min Warlock forresten.

Lenke til kommentar
man skulle tror at raiding guilds som begrenser til land begrenser hvor lang de kan nå , men paragon er jo et rent finsk guild og leder world first nå.

 

vi skulle hatt et norsk guild med samme kvalitet .

 

Det fins veldig mange gode norske spillere, det som mangler er at alle bestemmer seg for å joine samme guild :p

Lenke til kommentar
The End (H) @ Emerald Dream.

De er vist en helnorsk raiding guild.

 

Serveren er PvE.

 

Hmm, finner de ikke på wowprogress i det heletatt. Sikker på at navnet stemmer?

 

 

 

 

* 0. [H] "The End" Reqruiting Norwegian players 06/02/2010 08:36:35 PST

 

quote reply

We are a small friendly raiding guild, doing ICC 10 and ToC 10 atm

We are seeking mature Norwegian players, feel free to contact Zyrtek or Conficus IG for more info

 

/Zyrtek out

 

 

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...95940&sid=1

Lenke til kommentar
[
* 0. [H] "The End" Reqruiting Norwegian players 06/02/2010 08:36:35 PST

 

quote reply

We are a small friendly raiding guild, doing ICC 10 and ToC 10 atm

We are seeking mature Norwegian players, feel free to contact Zyrtek or Conficus IG for more info

 

/Zyrtek out

 

Ah, ok. Da skjønner jeg. De har ikke drept en eneste boss på ICC25. Skulle sjekket 10-mann progress før jeg spurte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...