Gå til innhold

Hvor mange spiller LOTRO?


Anbefalte innlegg

hei ...

noen som vet hva det koster å spille evig ? (og evt. hvor jeg kan kjøpe det ... i Norge ;) )

 

har ikke planer å kjøpe det med det første, men jeg er ganske sikker på at jeg skal kjpe det :D

 

er det noen servere å anbefale ? ;P :)

 

Du kjøper det via nettet. Når jeg kjøte det var det tilbud, kostet vel rundt 1200kr. Vet ikke helt hva prisen ligger på nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har en link til en side jeg kan få tak i lifetime membership ?

Såvidt jeg vet er dette den eneste måten å kjøpe lifetime membership til LOTRO EU på:

http://community.lotro-europe.com/faq.php?...Billing#Billing

Standardprisen er 300 US dollar, tror jeg (btw, jeg får dollarpriser på Codemaster-kontoen min, vet ikke om det er normalt eller om jeg har registrert noe feil :p ). Sist gang de hadde tilbudspris var en gang i siste halvdel av 2009 (i forbindelse med en Welcome Back Week) hvor prisen var 125 dollar.

 

Hvilken server? Snowbourn og Eldar er muligens de største av de engelskspråklige serverne. På Snowbourn har du dessuten Majestic - et helnorsk kinship :)

 

For ordens skyld, jeg har ikke lifetime membership. Spiller ikke i det hele tatt for tida, egentlig. Likte ikke retningen spillet tok med Mines of Moria, men følger med på hva som skjer med spillet i håp om at jeg en dag får lyst til å logge på hobbit guard'en min igjen.

 

Spør du meg så er NOK 1800+ fryktelig mye å blåse på én gang... Og i tillegg kommer prisen på SoA, MoM og SoM.

Endret av Svennulf
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

For ordens skyld, jeg har ikke lifetime membership. Spiller ikke i det hele tatt for tida, egentlig. Likte ikke retningen spillet tok med Mines of Moria, men følger med på hva som skjer med spillet i håp om at jeg en dag får lyst til å logge på hobbit guard'en min igjen.

 

Hey, savner hobchamp'en din svennis!! ;) hehe

-math-

Endret av Spydz
Lenke til kommentar

Skal kjøpe dette,men har et par spørsmål:

Hvilken server er det mange norskere på? dere for eks

Er det vanskelig å lære seg forkortelser og sånn?

Jeg vet ikke om jeg vi begynne som champion eller Warden. Har lyst å buffe som captain også. så vis noe vil ha en buffer...... Men først må jeg levle litt

Kan jeg joine kinship selv om jeg er liten level?

Endret av PAIN77
Lenke til kommentar

Jeg spiller på Eldar, der er det veldig mange norske og skandinaviske spillere.

 

Forkortelser er ikke vanskelig å lære seg. Det lærer du etterhvert og ganske fort. Det er ikke så utrolig mange, hvertfall ikke før man kommer på høy level.

 

Du kan bli med i et kinship fra level 1, men noen kinship krever at du er på en viss level før du kan bli med.

 

:)

Lenke til kommentar

Er på Laurelin. Merk deg at dette er en rollespill server, noe som betyr at den har litt forskjellige regler i forhold til de andre. Du må for eks. bruke skikkelige navn, ikke bruke say chatten til OOC og det skal heller ikke være smileys i denne.

 

Var vist en ny person fra TG som hadde begynt å spille nå forrige uke, og some hadde kalt seg fiselitt, noe som ikke er akseptert i det hele tatt og det ble etterhvert mye klaging på ham i globalchannel. Han fikk også forandret navn etter en kort stund.

 

Laurelin er sikkert den serveren som har mest voksne spillere, dog der er alltid unntak, men de fleste oppfører seg ganske bra. Hvis du er intressert i raiding er det kinship som holder på med dette ganske aktivt, det finnes mange rollespill kinship. Noen rollespill kinship har også regler der du er nødt å bruke kin chatten til IC (In character) også og hvis du skal snakke OOC (out of character) så er du nødt til å bruke [].

 

Anbefaler warden, ganske så kjekk klasse, vansklig å lære seg å spille den veldig godt i forhold til champion. Hvis du bestemmer deg for å starte her så bare send en tell til mine karakterer: Eriondin, Baradrion, Aladrion eller Finwan. Eller du kan snakke med en av de andre officerene med å bruke /who soldiers of the white city og spør etter en officer av de som popper opp der :) Du må kanskje forandre på levelen når sosial panelet popper opp for å se de som 65. Ellers kan du jo sjekke sotwc.co.uk

 

Beklager for lang post, håper du fikk noe informasjon :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Den prosentgreia er ikke noe å se på, alltid vært slik for meg også. Er bare å la den gå

 

Ligger på over 10 000 nå av 34x. Regner nesten med at den holder på med expansionene og skal til 34 000ish. %-telleren er på 606.

 

Syns den kan bli fortere ferdig så jeg får spilt i natt!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Klar over at denne tråden begynner å bli litt gammel, men er litt interessert i å vite hvor mange som fortsatt er aktive i LOTRO da jeg selv snuser litt på dette spillet.

 

Er det noen som kan oppsummere litt hvordan spillmiljøet er for tiden, om det er lett å finne en god server med masse aktivitet og hvordan communitien er?

 

Finnes det forresten mange aktive Norske spillere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...