Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama slutta på p-piller uten å si ifra


Gjest Guest_frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_frustrert_*

Dama slutta på p-piller uten å si ifra, dette er nå 1,5 måneder siden. Hun mener at det er litt min skyld hvis hun blir gravid, siden jeg ikke har spurt om hun har slutta. Begge har vært på ferie i denne perioden og har bare hatt sex den siste uken. Jeg mener at det er helt hennes skyld og at hun må informere meg hvis hun slutter på p-piller.Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At hun i det hele tatt prøver å legge skylden på deg er latterlig, jeg tror også at du har muligheten til å slippe barnebidrag hvis hun evt blir gravid. Jeg er dog veldig usikker på dette

 

btw, noen jenter klarer ikke ta ansvar for egne handlinger. De bare må skylde på noen andre!

Lenke til kommentar

Ja det er hennes skyld og at hun har ikke har fortalt det til deg tyder på dere har seriøse problemer med forholdet. Fortell henne at du er skuffet og lei deg over at hun ikke fortalte deg dette, MEN ikke gjør dette til et skyldspørsmål og en enorm krangel. Dere må snakke bedre med hverandre og forberede dere på at det kan hende hun er gravid.

Lenke til kommentar

Dump dama. Å bli gravid ved å lure kjæresten er i min bok være en utroskap. Kunne kanskje tilgitt at ho var utro med en annen person, men slike grove overtramp som dette kunne jeg aldri tilgitt. Om ho er gravid så har ho snudd livet ditt helt på hodet uten å spørre om du ønsker det.

 

Om du har vært åpen for å få unge i tidligere samtaler så kan det kanskje tilgis. Men om du har vært negativ til å få unge og dama like vel finner på å lure deg til å få en unge... det er utroskap av høyeste klasse.

Lenke til kommentar
Dump dama. Å bli gravid ved å lure kjæresten er i min bok være en utroskap. Kunne kanskje tilgitt at ho var utro med en annen person, men slike grove overtramp som dette kunne jeg aldri tilgitt. Om ho er gravid så har ho snudd livet ditt helt på hodet uten å spørre om du ønsker det.

 

Om du har vært åpen for å få unge i tidligere samtaler så kan det kanskje tilgis. Men om du har vært negativ til å få unge og dama like vel finner på å lure deg til å få en unge... det er utroskap av høyeste klasse.

Så finnes det noe som heter abort da...

Lenke til kommentar
Dump dama. Å bli gravid ved å lure kjæresten er i min bok være en utroskap. Kunne kanskje tilgitt at ho var utro med en annen person, men slike grove overtramp som dette kunne jeg aldri tilgitt. Om ho er gravid så har ho snudd livet ditt helt på hodet uten å spørre om du ønsker det.

 

Om du har vært åpen for å få unge i tidligere samtaler så kan det kanskje tilgis. Men om du har vært negativ til å få unge og dama like vel finner på å lure deg til å få en unge... det er utroskap av høyeste klasse.

Så finnes det noe som heter abort da...

TS har jo ikke noe han skulle ha sagt vedrørende abort, og hvis hun har lurt seg til en unge kan det godt hende hun nekter å ta abort.
Lenke til kommentar
Dump dama. Å bli gravid ved å lure kjæresten er i min bok være en utroskap. Kunne kanskje tilgitt at ho var utro med en annen person, men slike grove overtramp som dette kunne jeg aldri tilgitt. Om ho er gravid så har ho snudd livet ditt helt på hodet uten å spørre om du ønsker det.

 

Om du har vært åpen for å få unge i tidligere samtaler så kan det kanskje tilgis. Men om du har vært negativ til å få unge og dama like vel finner på å lure deg til å få en unge... det er utroskap av høyeste klasse.

Så finnes det noe som heter abort da...

TS har jo ikke noe han skulle ha sagt vedrørende abort, og hvis hun har lurt seg til en unge kan det godt hende hun nekter å ta abort.

Det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Det dama prøver seg på er å påstå at sex innebærer gjensidig samtykke om barn. Noe det i min verden ikke gjør.

 

Du kan argumentere mot at du skulle ha spurt om hun var på pillen med at hun skulle har spurt deg om du ville ha barn. I prinsippet er dette det samme og det er hun som har handlet "galt" og nærmest hyklerisk.

 

Sex is not a one-way street.

Endret av StianGH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Sex is not a one-way street.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dersom man er nekrofil, så er det vel det. :whistle:

 

Men OT. Jeg kan ikke fatte hvordan hun kan på noe som helst vis få det til at det blir din skyld.

Dersom hun forgifter maten som du har spist opp, så kan hu nå ikke skylde på deg for at du har spist den opp.

Lenke til kommentar

Herregud, legge skylda på meg er bare helt idiotisk!!! Vis hu blir gravid å nekter å ta abort å du ikke vil ha barnet, ville jeg sterkt anbefale deg å gjøre det slutt! Det hadde jeg gjort! Det vil jo snu hele livet ditt opp ned! Men du velger jo selv hva du føler, å hu skulle sagt til deg at hu slutta på de. Det er HELT! Klart!

Lenke til kommentar
Dette er på grensen til latterlig. Btw, om du bestemmer deg for å slå opp, noe som ikke er helt ufornuftig, så må du passe på at hun ikke er gal nok til å holde på ungen for å få deg tilbake. Shit happens

 

Det ville vært tragisk, men seriøst, ting skjer overalt.

 

Jeg har en kompis som dama ikke nevnte at hun slutta på pilla. Det gikk så langt at han ikke fikk vite det før det var for seint omtrent. Hun hadde uansett bestemt seg, og fikk barnet. Han ble far ufrivillig. De slo selvfølgelig opp. Etter en slik episode er ikke det rart. Etter en stund forlangte kompisen min DNA test. Det har forøvrig menn faktisk lov til å gjøre. (Rart nok, siden loven er skakkjørt på dette området). Det ble rettsak og greier. Mye styr.. Han holdt på å glippe fra skolen på grunn av dette. Til slutt fant de ut at hun hadde vært utro i forholdet også. Så barnet tilhørte noen andre. Hun prøvde dog hele veien å få kompisen min til å tro det var hans barn. Han tok det, ikke rart, veldig tungt. Han hadde jo tross alt hatt et barn i over et halvt år. Tror han idag er veldig glad det ikke var hans, men den tiden etter episoden tok han det veldig tungt.

 

Men vil anbefale å ta et alvorsord med dama, og få sjekka at det ikke er en kid der, om du ikke vil ha da. Det er det jeg ville vært redd for. For tro meg, jeg bodde sammen med kompisen min under denne periodne. Og menn, de har ingenting de skulle sagt om dama har bestemt seg for å få barnet.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_*

Admins, selv om jeg kansje postet i feil forum, så kan dere ro ned litt flyttingen av poster startet av en gjesteposter.

var ikke lett å finne tilbake denne.

 

OT: Dama har nå slukt angrepillen! Så er det bare å håpe at hun ikke ble gravid en av de andre dagene. Hun sier selv at hun aldri kunne tatt abort. Jeg vet heller ikke helt hvordan jeg stiller meg til det spørsmålet så nå er det bare å håpe på det beste. Skal kjøpe test om en uke.

 

Litt mer info om saken. Dette er hennes forsvar. Hun sluttet på p-piller i ferien fordi man skal ta pause fra p-piller, noe som stemmer. Også hadde hun selv glemt at hun ikke går på p-piller, og siden jeg pleier å cumme på hun så var det ikke så farlig. Hun sier at hun selv hadde glemt det. Vet ikke helt om jeg klarer å tro på det, uansett om det er sant så mener jeg det blir teit å skylde på meg for å ikke sjekke om hun går på det.

 

En annen ting er at jeg i all fremtid kommer til å slite med å ta henne seriøst, hvordan går det å glemme at man ikke lenger tar p-piller hver morgen? Da er du passe sløv, og bryr deg fint lite om du blir gravid.

 

Unge er det siste jeg vil ha nå, er bare student

Lenke til kommentar

Angrepillen funker bare om det er snakk om et par dager etter samleie.

 

Jeg hadde dumpa henne. Først sier hun at hun aldri ville tatt abort, og så gjør hun ting som dette. Uansett om det er med vilje eller ikke (jeg er sikker på at det er med vilje) så hadde jeg ikke klart å stole på henne.

Lenke til kommentar

denne dama virker veldig useriøs og veldig lite voksen. man glemmer ikke bare at man har slutta på pilla når man har sex

 

hvis hun har så dårlig hukommelse at du må spørre hver gang dere skal ha sex om hun fortsatt går på pilla bør hun kanskje gå til legene og få sjekka hukomelsen sin...eller så prøver hun ett dårlig forsøk på å bli gravid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...