Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye billig på salg nå, så ser ingen grunn til å vente

Har du forslag til noen billige sko med freshe farger, eventuelt ei nettside med godt utvalg og mye på salg?

 

Tenkte på om jeg skulle vente i forhold til at det er mye utsolgt i disse tider ser det ut som.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Noen som bruker chinos her? Aldri brukt det før, så vet ikke hvordan selve buksene er, men synes de kommer i fete farger man kan kombinere med andre klesplagg. Men etter som jeg har forstått er chinos ganske slim? Foretrekker bukser som henger litt løst.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

De chinosene jeg har kjøpt på Carlings, som de fleste har, er langt i fra slim-fit.

Mine er ganske så løse i fit'en. Så prøv de. Fåes også på Urban. Er vel 299 for et par.

 

Men kjøper du dyrere chinos, fra litt mer "eksklusive" merker, er de nok mer slim.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Vertical: Tror ikke de skal være så vanskelige å kombinere, hvertfall ikke nå på begynnelsen av våren når man bruker jeans og bukser i mørke farger. Skytops er nok litt for varme på sommeren, så når jeg bruker chinos med litt spenstigere og lysere farger, som kanskje hadde vært litt vanskeligere å kombinere, så bruker jeg dem nok ikke heller pga varmen :)

 

Kammizez: Jeg liker vaider, en kompis av meg kjøpte to par når jeg kjøpte de første skytopsene mine, og jeg syntes de ser bedre ut når han har de på og får tungen på baksiden av en bukse, enn på bilder. :)

 

Fresh Prince: Som sagt, bare å i en butikk, finn noen i en prisklasse du kunne tenke deg, og prøv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...