Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja var det som var planen, cuttlerne jeg har nå i fullgrain er altfor kalde til å bruke på denne tiden av året. Mulig jeg skal bruke pilotto nå på vinters tid, må bare se det litt an først. Har egentlig vintersko fra før så trenger ikke det i utgangspunktet, eneste jeg mangler nå er en ordentlig god parkas. Bare funnet to parkaser som jeg liker til nå og det er fjellreven yupick og pjs kodiak. Eneste som er problemet her er jo at yupicken virker å være umulig å få tak i, og pjs er rimelig stiv i pris. Så det blir ikke eventuelt før lønninga, men godt det bare er tre dager til hehe

Endret av WallStreet
Lenke til kommentar

Hvordan er Supra skoene i størrelse? Stemmer det, eller er de store/små i størrelsen? Skal kjøpe bursdagsgave til meg selv :p

De aller fleste modellene er ca en halv størrelse større enn normalen har jeg erfart, mens f.eks cuban passet meg akkuratt. Så de er mer eller mindre true to size, og denne halve størrelsen er hvertfall ikke jeg noe legger spesielt merke til.

Lenke til kommentar

Hvordan er Supra skoene i størrelse? Stemmer det, eller er de store/små i størrelsen? Skal kjøpe bursdagsgave til meg selv :p

De aller fleste modellene er ca en halv størrelse større enn normalen har jeg erfart, mens f.eks cuban passet meg akkuratt. Så de er mer eller mindre true to size, og denne halve størrelsen er hvertfall ikke jeg noe legger spesielt merke til.

 

Okei, tenkte å bestille meg et par tk society red carpet series, men sliter med å finne noen som har de i 7.5.

 

fullsize_tk-society-red-carpet-series-tuf-black-s34005-blk-terry-kennedy-pro-model-schuhe-schwarz_schwarz_8270.jpg

 

Også bestilte jeg nettop et par av disse (i svart) til guttungen :D

 

supra-kids-4.jpg

 

Edit: Fant endelig et bilde av en supra ekse, er visst us sz. 7 som tilsvarer eu sz. 40. Flott for da kan jeg bestille fra karmaloop siden man får 20% avslag der.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Feh: Googla det kjapt, og ligger ett par på ebay(edit var ikke red carpet). Dog hvorvidt de er ekte eller ikke har jeg ikke peiling på, men han hvertfall mange gode reviews. Du kunne også kjøpe de på zappos.com ,men aner ikke om de shipper til norge.

Vertical: Skal se hva jeg kan fikse, må bare få de levert hjem først.

Endret av WallStreet
Lenke til kommentar

Sideon: Jeg er evig sjalu. Den jakken er HØYT på min ønskeliste, men er nok for dyr til å få i gave og jeg får ikke råd til den selv, må nesten prioritere klimannlegget i bilen min.. :(

 

Feh: Fine sko, er stor fan av modellen :) Blir bra å få se fitpics også!

Endret av Hamar17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...