Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Ysl har vært postet flere ganger oppigjennom, og høster enormt mye skryt, SOM om det skulle være noe ekstraordinært, og jeg ser ikke helt grunnen til det. Det var det jeg ville frem til, ikke noe om deg eller hva du skrev, bare generelt om skoen.

 

Nå er jeg ikke noen sneakerekspert jeg heller, men jeg er iallefall veldig glad i Nike bruin, Supra society, Nike classic sweet osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^^ Når du nevner YSL skoene som vanlige og ikke noe å hige etter -så poster du noen av de enkleste sneakersene man finner? Blir nesten litt dobbeltmoralskt og "hat" pga. merket. Men nok om det ;) Liker det du postet også, kanskje utenom Supra skoene.

 

^ Gult og svart passer til lilla. Så gul skjorte er fett, om det er noe du går i.

Lenke til kommentar

Jeg postet ikke de jeg postet fordi det var noe veldig spesiellt ved dem, men fordi jeg syntes det er pene sneakers, fra merker som har lange tradisjoner med sneakers.

 

Når det gjelder high end motemerker som produserer sneakers, finner man ofte det litt mer spesielle, som foreksempel av Lanvin eller Dior Homme. Men når det gjelder YSL føler jeg det kun er et motemerke som har designet helt enkle og greie sko, men som det ikke er noe mer spesiellt ved, enn ved for eksempel de jeg postet.

 

Ang lillamatchingen føler jeg både svart og gult går fint, men vær forsiktig med gult da det gir meg ekstreme påskekostymeassosiasjoner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...