Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tok en liten handletur på urban idag :)

Digg med familie som jobber der, så handla får 6500kr men 50% rabatt så 3250 :D

Ble en cardigen strikke genser & vanelig genser fra flat top, 2 Diesel bukser, sko fra HUB og en skjorte.

post-196064-1285165774,4318_thumb.jpg

post-196064-1285165840,875_thumb.jpg

post-196064-1285166106,4165_thumb.png

Endret av Hanihagen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke så alt for ille til å være fra J&J. :p Fargen synes jeg kunne vært mørkere da ...

Endret av KongKake
Skrevet

På urban har de noen lignende i brunt eller mørke blått/marineblå som er veldig fine, holdt på å kjøpe sånn selv hadde det ikke vært får at de var får korte i armene på meg :/

Skrevet

Har Nike Mens dunk high, og når jeg har gått lenge i de opplever jeg at de knirker..

Er veldig merkelig, og må nesten liste meg fremover for å få en noenlunde grei lyd på skolene..(altså ingen..)

Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?

HAr og forsåvidt planer om å kjøpe nye sko i stilen mens dunk high, eller Adidas Nizza. Anyone? :)

Skrevet

Hva med oss som liker helt enkle greie sneakers? Liker silhoutten på den skoen 10x mer enn på f.eks Supra skytops o.l.

Men nå kan vel du også linke noen sneakers som er å hige etter til oss som ikke er så inne i sneakerverdenen.

Skrevet (endret)

Det samme skjedde med mine dunks faktisk, men brydde meg ikke så mye om det ;)

Nike terminator kanskje, eller rett og slett dunks

Anews: Dette er jo selvfølgelig bare min mening, og jeg sier ikke noe negativt om enkle greie sneakers, bare at jeg føler de blir beskrevet som noe utenom det vanlige, på tross av at jeg syntes de er litt kjedelige

Endret av Analogue
Skrevet

HAr og forsåvidt planer om å kjøpe nye sko i stilen mens dunk high, eller Adidas Nizza. Anyone? :)

Nike Air Force 1, Nike Blazer SB, Nike Blazer, Nike Dunk AC etc. :)

Skrevet

Analogue: Hvem som sier noe om at de er utenom det vanlige? Jeg påsto hvertfall aldri at skoen jeg linket var ekstraordinær og noe nytt og revolusjonerende. Så ser liten vits å legge inn en debatt ang. "YSL hype" etter et bilde av en sko jeg ikke mente var noen av delene. Men nok om den, vil fortsatt få se noen eksempler av sko du syntes er noe å hige etter. Ettersom jeg er relativt grønn innenfor sneakers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...