Gå til innhold

Assassin's Creed 2 får oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig artikkel.

At Assassin's Creed skal være en triologi har vært klart sin før første spillet, så at det kommer en etterfølger er bankers, men dette virker det ikke som om Spillverket har fått med seg?

Vet ikke om dere har fått med dere denne?

Jeg tolker det hele dit hen at dette blir en tilleggepisode, på linje med Half-Life episodene, og ikke det siste spillet i triologien.

Lenke til kommentar
Merkelig artikkel.

At Assassin's Creed skal være en triologi har vært klart sin før første spillet, så at det kommer en etterfølger er bankers, men dette virker det ikke som om Spillverket har fått med seg?

Vet ikke om dere har fått med dere denne?

Jeg tolker det hele dit hen at dette blir en tilleggepisode, på linje med Half-Life episodene, og ikke det siste spillet i triologien.

 

Vi har fått med oss at Assassin's Creed har vært på vei mot en triologi hele veien, det som er hovedpoenget i nyheten er at en oppfølger (eller eventuell spin-off, som er poengtert i artikkelen) er på vei såpass raskt etter at vi har fått servert 2'ern, som samtidig har flerspillerdel.

 

Fikk med meg Geoff sin twittering også, hvorvidt Ubisoft mener fullblods-oppfølger eller spin-off er uklart, men de aller fleste spillsider har valgt å tolke dette som en oppfølger.

 

Ser også nå at Kotaku har vært i kontakt med en ansatt i Ubisoft som sier at dette er snakk om et helt nytt spill (se: http://kotaku.com/5447312/the-next-assassi...er-%5Bupdate%5D).

 

Oppdaterer artikkelen snarest.

Endret av Joananas
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...