Gå til innhold

Øyafestivalen 10.-14. august 2010


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

En kan jobbe som frivillig FØR Øya. Hva slags arbeid gjør man da? Og hvor? Kunne tenkt me jobbe et par dager før og få gratis 4 dagers pass, det hadde gjort godt for lommeboka. Har dog ikke så veldig lyst å jobbe during festivalen, selv om jeg kan ofre noen dager for noen dager fri.

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet opprigg de to siste årene. Det er masse praktisk arbeid som hvem som helst kan klare. Sette opp gjerder. Legge plater på bakken der standene står, sette opp dasser, spikre fast matta over gresset osv. Jeg anbefaler folk på det sterkeste å søke seg som opprigg i år. Det er artig og ikke spesielt utmattende.

Lenke til kommentar

Grusomt skuffet over artistene som kommer så langt. Kan ikke se et eneste band jeg kunne tenke meg å se.

Hallo? Da skjønner jeg ikke hva du har å gjøre på festival i det hele tatt egentlig.

 

Har noen forslag til musikk du kan sjekke ut: Iggy Pop, LCD Soundsystem, The xx, Air, Casiokids, The Cumshots, The Gaslight Anthem, Lars Vaular, Lindstrøm & Christabelle, Major Lazer, Miike Snow, Susanne Sundfør.

Lenke til kommentar

Grusomt skuffet over artistene som kommer så langt. Kan ikke se et eneste band jeg kunne tenke meg å se.

Hallo? Da skjønner jeg ikke hva du har å gjøre på festival i det hele tatt egentlig.

 

Har noen forslag til musikk du kan sjekke ut: Iggy Pop, LCD Soundsystem, The xx, Air, Casiokids, The Cumshots, The Gaslight Anthem, Lars Vaular, Lindstrøm & Christabelle, Major Lazer, Miike Snow, Susanne Sundfør.

 

Nei vel? Jeg må da får lov til å velge selv hva jeg liker?

 

I fjor var det blant annet Band of Horses, Mew, Ulver, Bare Egil, Wilco, Glasvegas, Arctic Monkeys, Monzano og Lilly Allen. I år er det virkelig lite interessante artister for min del.

Lenke til kommentar

Grusomt skuffet over artistene som kommer så langt. Kan ikke se et eneste band jeg kunne tenke meg å se.

Hallo? Da skjønner jeg ikke hva du har å gjøre på festival i det hele tatt egentlig.

 

Har noen forslag til musikk du kan sjekke ut: Iggy Pop, LCD Soundsystem, The xx, Air, Casiokids, The Cumshots, The Gaslight Anthem, Lars Vaular, Lindstrøm & Christabelle, Major Lazer, Miike Snow, Susanne Sundfør.

Nei vel? Jeg må da får lov til å velge selv hva jeg liker?
Så du har hørt all musikken det kommer forslag om, du bare liker den ikke? Jaja, rimelig uflaks.
Lenke til kommentar

Grusomt skuffet over artistene som kommer så langt. Kan ikke se et eneste band jeg kunne tenke meg å se.

Hallo? Da skjønner jeg ikke hva du har å gjøre på festival i det hele tatt egentlig.

 

Har noen forslag til musikk du kan sjekke ut: Iggy Pop, LCD Soundsystem, The xx, Air, Casiokids, The Cumshots, The Gaslight Anthem, Lars Vaular, Lindstrøm & Christabelle, Major Lazer, Miike Snow, Susanne Sundfør.

Nei vel? Jeg må da får lov til å velge selv hva jeg liker?
Så du har hørt all musikken det kommer forslag om, du bare liker den ikke? Jaja, rimelig uflaks.

 

Ikke det jeg mente, men får jo ikke akkurat lyst til å dra på festival for å se band jeg aldri har hørt om? Litt for tidkrevende å sette seg inn i alle artistene som kommer til øya, men vi får se. Det er jo mulig det kommer flere headlinere etterhvert. Lenge igjen enda.

Lenke til kommentar

Å dra på festival for å se noen totalt ukjente band kan vise seg å være det herligste man har gjort. Gjelder bare å høre på anbefalinger fra riktige folk.

 

For min del skjedde det med Band of Horese i 2006 på Øya, Volbeat på Roskilde i 09 og Yeasayer i 2008(mener jeg) på Øya. En grunn til at jeg misunner veldig disse musikkjournalistene på Lydverket og sånt som drar til South By West o.s.v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...