Gå til innhold

Øyafestivalen 10.-14. august 2010


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en venninde som var på den konserten, hun nevnte ingenting om vokalen. Kan hende du bare har godt gehør Martine.

 

Tja, mulig jeg har det, men vi var en 7-8 stykker på jobb den kvelden, og alle var enige om at det låt veldig surt. Og da skal det også nevnes at jeg har debutalbumet og digger det hardt.

 

 

Det ser det alltid ut til å være, men man er heldig om man får lese en konsertomtale av noe annet en Muse eller A-ha.

 

Jeg regner med det sto noe i papirutgavene, altså. Jeg sjekket jo bare på nett, og de få gangene konsertanmeldelser blir lagt ut på nett er helst under store festivaler og lignende.

Lenke til kommentar

Baroness er et greit band, men ikke noe jeg kommer til å se live. Shining derimot var jeg litt glad over. Tror jeg kommer til å se de uten å nøle hvis ikke noe jeg liker bedre spiller da.

 

Har festivalpass uansett, så kommer nok til å se det meste av de artistene jeg liker. Tror jeg kanskje kommer til å droppe Robyn på Roskilde framfor å se henne på Øya istede. Er ikke noe særlig fan, men ser nok henne hvis det spiller noe jeg ikke liker som spiller på sjøsiden.

Lenke til kommentar

Var veldig BH/BC-prega konsert med Motorpsycho forrige gong, ja. Var min første konsert med favorittbandet, så dette hugsar eg. Å sjå favorittalbumet live til sommaren, på det som blir 6. konsert med dei for min del, blir nok orgasmisk. Lurer på korleis det blir å sjå ein "forutsigbar" konsert med dei, sidan det at dei er så uforutsigbare ellers er grunnen til at ein kan sjå dei gong på gong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...