Gå til innhold

Øyafestivalen 10.-14. august 2010


Olum

Anbefalte innlegg

Øyafestivalen er en veteran innen festival-Norge og har holdt det gående siden 1999. Den tar sted i Middelalderparken i Oslo fra 10.-14. august.

 

Link til hjemmesiden

 

Artister:

 

 

Altaar

Big Boi (US)

CCTV

Converge (US)

Cymbals Eat Guitars (US)

The Gaslight Anthem (US)

Iggy & The Stooges (US)

Invasion (UK)

John Olav Nilsen og Gjengen

LidoLido

Lindstrøm & Christabelle

Major Lazer (JM/US/UK)

Navigators

Obliteration

Pavement (US)

Serena Maneesh

Surfer Blood (US)

 

 

Festivalpass+billett koster 2000kr. Dette er ganske dyrt, men dette er en festival jeg anbefaler alle å ta turen innom.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, det plutselige ekstremregnet i fjor ødela den dagen totalt.

Neida, det var gøy! Hadde du ikke sydvest fra Sony Ericsson?

 

Satser på å være frivillig i år også! :D

(Frivilligregistrering på nettsiden åpnes "i slutten av januar".)

 

Hadde ikke noe sydvest nei :p

 

Jeg skal nok også jobbe frvillig i år også, men mistenker at jeg er bannlyst. I fjor ble jeg tatt for å drikke inne på området som mindreårig. De klippet båndet mitt og tok navnet mitt. Tror kanskje jeg jobber som vakt på Juvenile-scena istedet.

 

Hva jobbet du som tidligere?

Lenke til kommentar
Det har da vært 4 scener de siste årene+teltet helt i enden. Eneste ekstra scene i fjor var Juvenile-scena i skateparken.

 

Ja, jeg vet da det, men i 2004 var det bare tre scener, samt en del mindre publikummere, og jeg kan love deg det var en helt annen stemning der da. Nå flommer det jo over av folk samme hvor du snur deg, og spør du meg, synes jeg det er litt vel mye av det gode.

Lenke til kommentar
Det har da vært 4 scener de siste årene+teltet helt i enden. Eneste ekstra scene i fjor var Juvenile-scena i skateparken.

 

Ja, jeg vet da det, men i 2004 var det bare tre scener, samt en del mindre publikummere, og jeg kan love deg det var en helt annen stemning der da. Nå flommer det jo over av folk samme hvor du snur deg, og spør du meg, synes jeg det er litt vel mye av det gode.

 

Så langt tilbake aner jeg ikke hvordan det er :p Dette blir mitt 3. år der, men garantert ikke det siste.

Lenke til kommentar

Håper ikke jeg står foran en full idiot på enga-scena i år. I fjor så var det en full kødd som drev å slo meg i ryggen flere ganger på Band of Horses-konserten, så jævelig irriterende!!!

 

Hadde faktisk ikke forventet Iggy Pop og The Stooges til øya. Blir herlig å få sett dem, bare for å se dem og han Iggy.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Iggy blir stas. Selv om det vanligvis er mye jeg ikke har hørt før, så er det uansett koselig å se dem på Øya. Det er en grei liten festival. Man føler seg ikke så jævlig og sliten som man vanligvis er på f.eks. Hove og det at man kan stikke hjem og ta seg en god natts søvn mellom konsertdagene, er ganske digg. Jeg liker festivaler med camp også, men slik det er på Øya er også ganske digg.

 

Hvordan er det med aldergrenser på klubb-Øya? Og må man betale ekstra for konsertene på klubbene om man har festivalpass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...