Gå til innhold

Tilbakemeldinger til Spillverkets CS-servere


Anbefalte innlegg

For å få gjøre det lettere for dere å komme med tilbakemelding angående serverne oppretter jeg denne tråden. Her kan dere komme med det meste av tilbakemelding for serverne, enten det gjelder rundetid, maps, regler eller lignende. Tilbakemeldinger angående andre spillere eller admins ber jeg om at dere tar via en PM til meg.

 

For å gjøre det litt enklere for oss å holde oversikt på når forslagene ble postet, ber jeg om at dere bruker følgende mal:

 

Server:

Hva:

Forslag til løsning:

 

Igjen vil jeg så gjerne høre fra dere, serverne er der for dere! Ergo vil vi etterstrebe at de skal være så tilrettelagt som mulig slik dere ønsker det.

 

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Server: Spillverket 1.6

 

Hva: Jau, var innom en tur nå nettopp. Det kom opp vote for nytt map, men så ble den satt på hold pga ny runde. Når det den da dukket opp igjen var det bare mulig å stemme forleng eller ingenting. De_inferno var med i første forsøk. Kunne heller ikke nominere noen maps til neste vote, grunnen var at de 4 sist spilte maps kunne ikke nomineres. Kun 3 maps i rotasjonen gjør det enda vanskligere.

 

Forslag til løsning: Kanskje fjerne hele mapvoten?

 

Ellers må jeg si jeg personlig liker litt kortere rundetider på servere som kjører mer enn ett map.

Lenke til kommentar

Turbo gungame og aim maps med våpenvalg ved respawn er alltid schlagere, i hvert fall hos meg ;-)

Jeg blir lei bombing og gisselaksjon etter 20 minutter, mens for eksempel gungame drar konkurranseinstinktet opp på et nytt nivå og jeg blir ikke lei før jeg er så trøtt at jeg ikke treffer noe som helst.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

spiller på serveren deres (CSS) så ofte det er folk når jeg er innom cs. Men jeg er ofte plaget med hackere der, eller ofte og ofte, men er der fremfor andre steder.

 

Syntes dere burde gi muligheten for votekick/ban. For man er hjelpesøls og man bare stikker et annet sted.. Det har ikke vært noen admins der heller når jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...