Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

flere som har problemer med å få orgasme når du blir sugd?


fgr

Anbefalte innlegg

ja om man hjelper til selv så er det jo en annen sak, men det er kjipt syns jeg. kjipt for begge. hvor gøy ville du syns det var om du måtte ha hjelp for å fingre dama di til orgasme fks :cry:

 

jeg lever i håpet om at når det først går bra første gangen, så vil det gå lettere de neste gangene fordi man da slipper underbevisste greier som holder deg tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen vet NØYAKTIG hva noen andre synes er deilig. Det er bare to jenter av... Betydelig flere som har fått meg til å komme første gangen de har sugd meg.

 

Har du dette problemet med partnere over lengre tid, eller bare på one-night stands? Og i tilfelle det første; er hun flink til å notere seg hva du reagerer på?

Lenke til kommentar

Dere er sannelig rare... :)

Eller uheldige med erfaringene?

 

Jeg vet ikke hva som har gått galt for dere, men jeg er ikke akkurat særlig "bevandret" blant partnere i mitt liv som i slutten av 20-årene. Likevel har de få partnerne jeg har hatt vært nokså flinke til å suge. Hun ene jeg var i et langvarig forhold med var ikke akkurat så dedikert i begynnelsen... hun virket veldig usikker, til tross for at vi var jevngamle (23 når vi ble sammen), men jeg klandret henne ikke. Enten hadde hun ikke gjort det særlig mye før - ELLER så var det (mer troverdig?) at hun ikke hadde blitt vant med hvordan jeg likte det enda.

 

Man må si ifra, det gjorde jeg til henne, og hun overrasket meg stadig mer. I forholdet jeg var etter henne, var hun mye yngre enn meg... og... vel... helt fantastisk til å suge. Det var nesten litt skremmende, for jeg tenkte at hun må ha hatt mye øving. Uansett, helt villt deilig var det. I alle forholdene jeg har vært i har jeg enkelte ganger foretrukket å bli sugd, men det har nok som oftest vært i forbindelse med forspill.

 

Noen ganger blir man "vant" med sugingen etterhvert, men om jenta di er ordentlig flink så er det jo noe av det mest himmelske som er - spør du meg! :) Jeg elsker det!

Lenke til kommentar

Tror det har litt med dama du er sammen med også, noen av de som har sugd meg var i mot tanken i starten :p Og noen hadde skikkelig sæd skrekk og derfor var forsiktige ..

 

De som har fått meg til å komme, har ikke hatt noe skrekk sånn sett :p Men coaching er viktig, gi tips til hvordan det kan bli bedre. Tror det kan gå litt utover jenta også hvis hu jobber iherdig og du ikke kommer i mål, et lite tips er kanskje alt som skal til. Det å gi gutten orgasme liker alle jenter, de fleste blir stolte selv om de kanskje ikke viser det :p

 

 

EDIT: Pokker så mange rekke-tunge-fjes som klarer å smette inn!

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Til Trådstarter og dere andre som sliter.

Jeg slet selv lit med dette i starten men kommer hver gang nå. Trikset jeg gjorde var rett og slett 69, du blir så sykt tent når du har fjeset ditt rett opp i musa til dama at når hun suger deg kommer du garantert etter en stund. Det er også veldig deilig at dama runker mens hun slikker på kukhodet ditt.

 

Hvertfall begynn med 69 så du kommer :)

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, tror jeg en BJ med ereksjon er litt oppskrytt.

 

Jeg tror jeg snakker for de fleste her når jeg sier at det å (ikke) få ereksjon under BJ ikke er et stort problem, det pleier å gå rimelig greit. Det å få orgasme derimot er nok vanskeligere, og er faktisk det tråden handler om ;)

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, tror jeg en BJ med ereksjon er litt oppskrytt. Jeg tror dette krever teknikk fra begge parter for å kunne oppnå ereksjon. At noen får det uten videre, vil jeg på en måte kalle heldig.

 

Men jeg stusser litt over dette med suging og ereksjon, kjipt å la dama suge deg når du har vært inne i hun. Også kjedelig hvis hele greia er snakk om at hun skal suge deg. La det være en del av forspillet, hvis man absolutt skal ha det som en finale, få hun til å kombinere det med runking (kreves litt trening).

 

Jeg tror ordet skulle være ejakulasjon.

Lenke til kommentar
*Får det ikke til...*

 

Hvor lenge har dere/du prøvd? Er det kun suging eller runker du også? Det kan godt være at det blir for intenst, dvs ta litt pause fra suging og heller bare runk rolig mens du kysser han på magen eller penis.

 

Rett rundt hodet er det mest sensestive området, det er der du burde konsentrere deg om. Dra gjerne forhuden bakover, slik at du ser at hodet bøyer seg litt (noen gutter kan føle ubehag eller bli skremt, så ikke gjør dette fort). Dette gjør det mer følsomt, da slikker/suger du på hodet og kanten under.

 

Det som og jeg har opplevd, er at når jeg nesten har vært i mål, så har dama blitt sliten eller mista rytmen som har gjorde at dama måtte begynne på ny.

Lenke til kommentar
Mye luksusproblemer her ser jeg :D

 

Noen jenter nekter rett og slett å suge i det hele tatt. Prøv det i noen måneder, dere!

 

Alle jenter kan vendes! :p X'en min ble åpnet for både anal og suging. De fleste har ikke prøvd det selv/dårlig erfaring, ingen problem å endre på dette ;) Tar bare litt tid av og til..

Lenke til kommentar
*har prøvd alt!*

 

Nei, høres ut som at du gjør din jobb iallefall. Da er det gutten som ikke gjør sin! Hvis jeg er borti ei jente som ikke er så flink eller jeg rett og slett bare vil bli ferdig, så har jeg teknikker som gjør at jeg forter prosessen fra min side. Det er bare til få gutten til å skjerpe seg ellers slutter du å suge ;) Han får finne ut hva du gjør forskjellig i forhold til hva han gjør når han er alene...

Lenke til kommentar
Gjest Imponert-gjest
Hvor lenge har dere/du prøvd? Er det kun suging eller runker du også? Det kan godt være at det blir for intenst, dvs ta litt pause fra suging og heller bare runk rolig mens du kysser han på magen eller penis.

 

Rett rundt hodet er det mest sensestive området, det er der du burde konsentrere deg om. Dra gjerne forhuden bakover, slik at du ser at hodet bøyer seg litt (noen gutter kan føle ubehag eller bli skremt, så ikke gjør dette fort). Dette gjør det mer følsomt, da slikker/suger du på hodet og kanten under.

 

Det som og jeg har opplevd, er at når jeg nesten har vært i mål, så har dama blitt sliten eller mista rytmen som har gjorde at dama måtte begynne på ny.

 

Over et år nå har jeg prøvd..

Både suging og runking, og ofte begge deler på en gang. For intenst har jeg også tenkt, men har prøvd å suge rolig, raskt, hardt (han vil jeg skal gjøre det så hardt så mulig :hrm: ) Har prøvd med tunge, uten tunge, ta hele penisen inn, bare konsentrere meg om hodet, brukt "sirkulære" bevegelser, bytta på å gjøre det raskt og sent, latt han runke samtidig, 69.. Er veldig obs på å holde rytmen, men etter en time takler ikke nakken min mer og jeg må gi meg..

Jeg har sikkert brukt over 20 forskjellige sugeteknikker på han tonnevis av ganger, men ingenting ser ut til å fungere!

Har også prøvd å gjøre det forskjellige steder, i senga, sofaen, utendørs, i dusjen, i bilen, offentlig (hehe).

Går rundt å tror jeg er så utrolig dårlig til å suge, men har aldri hørt noen fortelle meg det. (Exen som misliker meg, innrømmer stadig at ingen han har vært oppi etter har slått meg i suging)

 

Har også prøvd å runke mens jeg bruker munnen på ballene hans men.. Nei..

 

skal vi gifte oss?!?!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...