Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

flere som har problemer med å få orgasme når du blir sugd?


fgr

Anbefalte innlegg

For min del har jeg aldri kommet alene som en følger av suging uten å hjelpe til en god stund. Det er sinnykt deilig og alt det der, og noen av de som har prøvd har vært ganske gode vil jeg si. Tidligere var jeg veldig avslappet, tenkte ikke på noe annet enn å nyte det som ble gjort, så stress eller anspenthet er nok ikke problemet. Tror det rett og slett ikke er nok stimulanse for min del.

Nåværende forhold synes jeg direkte synd på henne. Hun vil så gjerne, men får det ikke til selvom jeg forklarer og sier fra om alt hun gjør som er godt. Vil ikke si hun gjør noe galt, snarere tvert i mot da det er utrolig deilig, men det vil seg ikke samme hva jeg prøver å fokusere på når det gjøres.

Sex derimot styrer hun med jernhånd, der kan jeg glatt komme på minutter hvis hun trykker på de rette knappene, eller time + hvis "ønskelig".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prestasjonsangst er en rar sak, du trenger ikke engang merke at den er der, men likevel kan den være der underbevisst. spørs om det kanskje kan være noe sånt, siden man aldri har fått det til før liksom. etter det gikk bra første gang med runking for meg så ble det kjempelett fks.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...