Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

flere som har problemer med å få orgasme når du blir sugd?


fgr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suger hun med ambisjonene om at det skal ende i halsen på henne? Jeg har bare sugd èn til han kom, og det var forsåvidt et uhell, jeg ble evig overrasket og ante liksom ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Vet du med sikkerhet at hun vil suge deg til du kommer?

Endret av mortania
Lenke til kommentar

ja. tro meg det er mange som har prøvd, ingen har klart det. så det med at de er for dårlige, den er ikke rett, for noen er kjempeflinke og man har bare lyst til at følelsen skal fortsette ut i uendeligheten. jeg har prøvd mye rart, lukke øynene og forestille meg at det er en vagina.. til ingen nytte. de gangene jeg har vært nærmest er vel de gangene jeg har slappa mest av. kan hende det er der det ligger, at noe underbevisst er for stressa

Lenke til kommentar
Har du noen gang fått orgasme mens du har stresset?

det er jo sant.

men det er fortsatt litt rart.

 

men det skal sies at det tok en god stund før jeg fikk orgasme av at noen runka meg også..

(kanskje.. 50 ganger? )

men etter det gikk bra den første/andre gangen, så gikk det kjempefint etterpå.

 

så satser på at når det endelig går bra med blowjobbsa første gang, så vil det balle på seg

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, tror jeg en BJ med ereksjon er litt oppskrytt. Jeg tror dette krever teknikk fra begge parter for å kunne oppnå ereksjon. At noen får det uten videre, vil jeg på en måte kalle heldig.

 

Men jeg stusser litt over dette med suging og ereksjon, kjipt å la dama suge deg når du har vært inne i hun. Også kjedelig hvis hele greia er snakk om at hun skal suge deg. La det være en del av forspillet, hvis man absolutt skal ha det som en finale, få hun til å kombinere det med runking (kreves litt trening).

Lenke til kommentar
syns hele innlegget ditt var supermerkelig. var bare det :!:

 

Hehe, kanskje en kombinasjon av filosofisk og tretthet :p

 

For å si det slik, du er ikke den eneste som har dette problemet. Jeg tror det er uvanlig at det skal gå for en. Hva jeg mente med innlegget mitt var at en sugejobb er kanskje normalt å ha i forspillet. Iallefall slik jeg ser det. Anser ikke det som en avsluttende del av samleiet, men det kan hende at andre mener noe annet?

 

Og hvis det er slik at man vil ha det som avsluttende, må man arbeide på teknikk. Både du og dama. Må jo være greit det? :p

Lenke til kommentar

Det å komme ved suging har etter min erfaring belaget seg på den som har sugd, det kreves litt av den som holder på. Det er vel 2 av 10-12 som har klart å fått meg i mål så lang (med kun suging, har hatt ei som har juksa litt med hånden)

 

Men det går selvfølgelig å hjelpe litt til, du vet vel hvordan du hjelper til selv når du runker, bruk samme metode når dama er i gang. Og hvis det skal være en avsluttning på sex, så er det jo bare å være nærmere slutten når du lar dama ta over.

 

Og over til om det skal være en avsluttning på sex.. NJaaa, det kan selvfølgelig være situasjons bestemt. Noen jenter liker faktisk å svelge, da er blir det ganske naturlig og gi henne denne gleden :) Men har du sex, så komme det lite naturlig for meg å sprute dama i tryne. (Er ganske gøy å sprute på dama da.. *kremt* spiderman! *kremt* :whistle: )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...