Gå til innhold

MPX nettbutikk, erfaringer?


Anbefalte innlegg

hei,

 

Fant ingen tråd om dette på HW forumet, spør derfor om dette her,

Lurer enkelt og greit på om noen har erfaringer med MPX sin nett butikk, har dere opplevd sen levering, rot med leveringen og dårlig service generelt?

 

har tenkt å bestikke et par RAM brikker derfra og lurer derfor på leveringstid osv.

 

Disse er brikkene jeg har tenkt å kjøpe. Det blir DDR2 brikker fordi hovedkortet mitt også er DDR2, hvis noen har bedre forslag må dere la meg vite :p

 

Takk på fårhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handlet hos dem sjelden og lite, men likevel brukt en del tusen hos dem. Har bl.a. handlet skjermkort, laptop og DVD-brenner.

 

Alltid kjapp levering (til meg typisk 1 dag raskere enn Komplett/Netshop), og aldri noe tull med varene.

 

Kundeservice har jeg ikke trengt ha noe å gjøre med, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men hadde absolutt inntrykk av at de var en relativt liten, men seriøs, aktør.

Lenke til kommentar
Men hadde absolutt inntrykk av at de var en relativt liten, men seriøs, aktør.

 

Liten? MPX er vel norges nest største nettbutikk.

Ihvertfall ifølge dem selv, og det stemmer sikkert. Jeg mente "relativt i forhold til Komplett" (nåværende eier). Men du har rett i at det blir ganske feil å bruke uttrykket "liten aktør". Jeg har hele tid ansett dem som ganske anonyme, uvisst av hvilke årsaker.

Lenke til kommentar

En av de beste butikkene jeg har handlet hos. Min opplevelse er at de er noen av de raskeste på sending av varer i landet. Jeg ble overrasket hvor raskt det har gått for de 2 gangene jeg har bestilt hos de. La inn bestilling på natten, kom dagen etter (jeg bor i stavanger), 2 dager altså! Bare god ord om MPX :)

Lenke til kommentar

MPX_no_DS_logo_348189a.jpg

 

MPX.no har fantastisk service, bedre enn komplett.no (Komplett eier dem??)

 

Kjøpte halvparten av PCen min der og hadde feil med CPU eller hovedkort. Viste ikke hva som var feilen. Sendte da bare inn begge to og fikk nytt av begge. Sendte inn ett MSI eclipse og i7 920. Da de ikke hadde flere MSI eclipse på lager før om 2 dager spurte jeg om de kunne sende ett rampage 2 extreme som var priset til 300kr mer enn eclipse. Sa at jeg skulle betale mellomlegget, men det ble det ikke noe av :grin:

 

Jeg er stor fornøyd!

 

EDIT: Er jævlig trøtt, så om teksten ble litt rar er det uikkje min skyld

Endret av atriC
Lenke til kommentar
MPX_no_DS_logo_348189a.jpg

 

MPX.no har fantastisk service, bedre enn komplett.no (Komplett eier dem??)

 

Kjøpte halvparten av PCen min der og hadde feil med CPU eller hovedkort. Viste ikke hva som var feilen. Sendte da bare inn begge to og fikk nytt av begge. Sendte inn ett MSI eclipse og i7 920. Da de ikke hadde flere MSI eclipse på lager før om 2 dager spurte jeg om de kunne sende ett rampage 2 extreme som var priset til 300kr mer enn eclipse. Sa at jeg skulle betale mellomlegget, men det ble det ikke noe av :grin:

 

Jeg er stor fornøyd!

 

EDIT: Er jævlig trøtt, så om teksten ble litt rar er det uikkje min skyld

 

er jo din skyld siden du skriver det?

 

men uansett kunne ikke vært mer enig med quote!

 

hadde ett geforce 285 kort fra mpx, måtte levere inn pga defekt (random bsod), så fikk jeg penger tilbake og kjøpte ett 5870 :D (alt dette skjedde innen 1 uke)

Endret av Silentspy
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Tja kommer vel ann på hvor du bor, og fraktmåte det. Du kan såklart betale for ekspress over natten...

 

Tollpost stykkgods pleier å komme frem på to dager, om de ikke sorterer feil og kjører den til Oslo først. Noe som forøvrig skjer titt og ofte.. (tollpost sin feil)

 

Eks. Jeg bestiller varer på tirsdag kveld 19-20 tia. ordren går til godkjenning, og plukkes iløpet av natta / morgenen. somregel går det ut til tollpost midt på onsdagen rundt 13-15.

 

Sent på kvelden / natt til torsdag 03-4-5 eigang registreres den inn på terminal i kristiansand. rundt 12.00 er leveringsrunda på mitt lokale pickup, og jeg kan hente pakken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...