Naiits Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Prøv å høyreklikke på maplestory-ikonet, velg egenskaper --> kompatibilitet og kjør windows vista som kompatibilitetsmodus.
Mester7 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Prøv å høyreklikke på maplestory-ikonet, velg egenskaper --> kompatibilitet og kjør windows vista som kompatibilitetsmodus. har prøvd det virker ikke!!
Naiits Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Har en kompis som har samme problemet og jeg er tom for idèer for hva som kan hjelpe. Så følger spent med i tråden i håp om at en smarting skal svare TS.
TMB Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 For å kjøre MS på Windows 7 må du sette MapleStory.exe i kompitabilitetsmodus for Windows Vista. Nå har de ihvertfall endelig bytta fra GameGuard, for før så var det den som fucka med W7.
Mester7 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 For å kjøre MS på Windows 7 må du sette MapleStory.exe i kompitabilitetsmodus for Windows Vista. Nå har de ihvertfall endelig bytta fra GameGuard, for før så var det den som fucka med W7. får ikke byttet den For å kjøre MS på Windows 7 må du sette MapleStory.exe i kompitabilitetsmodus for Windows Vista. Nå har de ihvertfall endelig bytta fra GameGuard, for før så var det den som fucka med W7. får ikke bytta
Mester7 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Hva mener du med det? når jeg går på kombalitet å prøver å bytte til vista går det ikke. det mener jeg. har prøvd å reinstallere men virker ikke
TMB Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Går det ikke å bytte til Vista kompitabilitetsmodus? Prøv SP1 istedetfor SP2, da..
Naiits Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Har selv W7 og maplestory funker perfekt for meg. Jeg kjører i kompatibilitetsmodus for vista. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå for noen..
Amored Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 De kan i alle fall ikke komme og si at emnetittelen ikke beskriver godt nok
TMB Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Har selv W7 og maplestory funker perfekt for meg. Jeg kjører i kompatibilitetsmodus for vista. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå for noen.. Samme
Mester7 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Har selv W7 og maplestory funker perfekt for meg. Jeg kjører i kompatibilitetsmodus for vista. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå for noen.. Samme jeg mener at jeg kan ikke skifte kombalitet. den står gfast på windows 2008
Mester7 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Skrevet 18. januar 2010 Har selv W7 og maplestory funker perfekt for meg. Jeg kjører i kompatibilitetsmodus for vista. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå for noen.. Samme foresten en ting til.når jeg starter det med vista kommer det en feilmelning der det står at den ikke er kombitabel med min windows verson
Dimas Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 (endret) jeg mener at jeg kan ikke skifte kombalitet. den står gfast på windows 2008 Du må huke av den boksen der det står "Kjør dette programmet i kompabilitetsmodus for:" for å endret den... Endret 21. januar 2010 av Dimas
Mester7 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Skrevet 28. januar 2010 jeg mener at jeg kan ikke skifte kombalitet. den står gfast på windows 2008 Du må huke av den boksen der det står "Kjør dette programmet i kompabilitetsmodus for:" for å endret den... jeg vet jeg vet har fått ordna det MEN når jeg starter spillet for jeg fortsatt meldningen windows er ikke kombitabel til dette programme. hvis jeg tar kjør program får jeg blue screen of death
TMB Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Da er det noe galt med PCen din, for her kjører det helt fint, og det har det gjort i over 4 mnd. Prøv å installere nyeste skjermdriver? Eventuelt kjør setup.exe fila i MapleStory installasjonsmappen. Endret 28. januar 2010 av timb
Mester7 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Skrevet 29. januar 2010 Da er det noe galt med PCen din, for her kjører det helt fint, og det har det gjort i over 4 mnd. Prøv å installere nyeste skjermdriver? Eventuelt kjør setup.exe fila i MapleStory installasjonsmappen. har dessverre prøvd alt... og det er ikke noe galt me pcen min fordi før jeg hadde w7 virket det helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå