Gå til innhold

Faan,hvor lavt går det an å synke?! Danmark gjør narr av oss


Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=61855

eller førstesiden på www.bt.dk

 

 

 

Kritiserer hele norge som nasjon. De burde nå iallefall vært bedre enn oss før de kritiserer oss! Danmark er en nasjon jeg aldri har lakt spesiell merke til, bare vet at de eksisterer liksom..

 

Innledningen er som følger:

 

"De bliver altid så sure, når vi driller dem, de blåøjede arabere. Og egentlig burde vi bøje os ydmygt i støvet for det langstrakte eventyrrige, hvor den kommende dronning er en (tidligere) enlig mor, og nationalsporten er hjemmebrænderi."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig artikkel, fullstendig latterlig!

 

Ta for eksempel et av punktene de kritiserer nordemnn for: Vi tenker bare på s-e-x!

 

Og det sier avisen som har ikke 1, ikke 2, og heller ikke 3, men 4 reklamer for seksjoner i avisen som omhandler erotikk/s-e-x. Finn èn norsk avis som har 4 slike reklamer på en og samme side!

Disse reklamene finnes også på forsiden, og sikkert alle undersider i avisen. For ikke å snakke om bildet på 480x434 piksler som viser en eller annens gigantiske bryster!

 

Alle de andre argumentene for at norge er en tapernasjon kunne like gjerne kommet fra en 6-åring som fra en erfaren journalist.

 

Makan til journasistikk finnes stort sett kun i krigsherjede, fattige, og lovløse land nedi araberområdene

Lenke til kommentar

Jeg må bare si en ting, det er en fordel bare å drite i det.

 

Det er fordi danskene er så veldig nervøs får å møte norge i fotball kamp om ikke så altforlenge, å prøver derfor å pyske oss ut :D

 

Hva kan vi si om danskene

 

- vel de forsvinner om 100år, fordi da har vannet oversteget det lille

fjellet de har som er 1m høyt.

- "strippekongens pier" --- det er bare i dannmark feite damer kan bli

strippere

- det eneste de er god i er damehåndball, yha :D Norge er nå OL vinnere

i curling :woot:

Lenke til kommentar

Jeg pleier å bry meg katta om fotball, men nå håper jeg at vi spiller danskepølsene av banen! Var jo litt artig da... De må forsåvidt ta seg ut der nede. Blir jo mye moro av det. Det var egentlig et snev av sannhet i no av dette de skrev, men blåst opp til uante dimensjoner. ( Noen andre enn meg som klarer å trekke paralleller til div Amd/Intel eller Ati/Nvidia diskusjoner her? :lol: )

Bryr meg egentig ikke så mye jeg. Danskene er stort sett ålreite folk de. Og det er vel også Nordmenn når alt kommer til alt :smile:

Lenke til kommentar
Gidder ikke lese slike artikkler, Det er på fotball banen det skal skje. Så hva danske aviser skriver om oss nordmenn er danskene sitt problem.

As}{antii

Himmelbjerget, Jylland 147 m.o.h. det er ett fjell. Danmarks høyeste punkt er Yding Skovhøj 173 m.o.h

 

 

Ok :oops: "fjell"? Bahaha..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...