Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Enda et spørsmål, noe som irriterer meg grenseløst! Hvorfor er lyden og musikken i samme lydspor på Sony Vegas Pro 9.0 ? Det har akkurat kommet og når jeg skal ta f.eks slow motion, så gjør musikken det også :O?

Når du legger til musikken så må du ikke dra den på voice alle hva det kaller seg men på music.

Er ikke så altfor kjent med programmet men ta deg en tur på youtube og sjekk 'how to' videoer :)

Endret av Cup-Cakez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite spørsmål om sony vegas.. Jeg har ingen effects på Video Fx, og jeg har heller ikke noe spesielt på Media Generators, bare Centered og annet drit :/ Noen som vet hvordan jeg får dette inn i sony vegas? skulle gjerne hatt det, spesielt effectsene.

 

Jeg hadde samme problemet, og fant ikke ut av det. Fiksa seg ved å bruke en annen torrent.

 

Enda et spørsmål, noe som irriterer meg grenseløst! Hvorfor er lyden og musikken i samme lydspor på Sony Vegas Pro 9.0 ? Det har akkurat kommet og når jeg skal ta f.eks slow motion, så gjør musikken det også :O?

 

I samme lydspor, eller over hverandre der begge endres samtidig? Hvis sistnevnte tilfelle, må du velge begge sporene, og deretter høyreklikke og løse opp gruppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er ikke en blå og en rød og en videolinje, det er liksom bare en lyd linje, og en video linje. Og jeg får ikke flyttet vekk sangen som jeg har sånn at den ikke går i slow motion..

 

Det skjer hver gang jeg trykker:

1. Render as.

2. Så går jeg ut en stund.

3. Jeg går inn og gleder meg så jævlig til å edite den awesome videoen min <3

4. Jeg finner ut at lyden på spillet og musikken har gått sammen.

5. Jeg prøver å flytte lyden vekk fra video klippene sånn at jeg kan ta slow motion uten at lyden og tar det.

6. Jeg får det ikke til og rager som et helvete.

7. Jeg lager hele driten på nytt.

8. 1-7 blir repetert.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Omg! jeg er i første clippet! tom for ammo med heavy lags er ikke gøy :(

Forresten, likte musikk valget ditt :)

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Hei! Fikk for ikke så lenge siden min HD PVR, og har nå startet å lage videoer. Holder på med 2 montages; en COD4 Sniper montage og en MW2 ShottyTage. Har drevet med Sony Vegas en stund, så videoene er ikke amatør redigert.

 

Kunne ønske meg tilbakemeldinger på traileren til MW2 montagen og fant ut at jeg burde poste den her.

 

Link til video: Trykk her

 

Har også en del andre videoer. Skal poste en commentary hver fredag. Ikke tenk over min første på denne channelen, den var veldig amatøraktig, men den neste skal bli perfekt.

 

Ønsker selfølgelig tilbakemeldingene på videoen og ikke her (mer comments, mer stas) :D

Om dere også hadde til hadde jeg ikke sakt nei til en thumb up og om dere kunne lagt meg til som venn og i deres subscribe liste :D

Lenke til kommentar

Hei! Fikk for ikke så lenge siden min HD PVR, og har nå startet å lage videoer. Holder på med 2 montages; en COD4 Sniper montage og en MW2 ShottyTage. Har drevet med Sony Vegas en stund, så videoene er ikke amatør redigert.

 

Kunne ønske meg tilbakemeldinger på traileren til MW2 montagen og fant ut at jeg burde poste den her.

 

Link til video: Trykk her

 

Har også en del andre videoer. Skal poste en commentary hver fredag. Ikke tenk over min første på denne channelen, den var veldig amatøraktig, men den neste skal bli perfekt.

 

Ønsker selfølgelig tilbakemeldingene på videoen og ikke her (mer comments, mer stas) :D

Om dere også hadde til hadde jeg ikke sakt nei til en thumb up og om dere kunne lagt meg til som venn og i deres subscribe liste :D

 

Jeg prøver å finne Hauppauge HD PVR nå, men det er jo faen ikke å oppdrive noe sted. Hvor kjøpte du din? Vet du om noen som har den inne. Finner mange butikker som har den i sortemanget sitt, men ingen som har den på lager.

Lenke til kommentar

Har nå opprettet en kanal på youtube. Den vil bli jevnlig oppdatert og jeg håper at den vil vokse sånn at jeg kan nå et bredere publikum over tid. Ta turen forbi å se om det er noe for dere.

 

http://www.youtube.com/MrBlastFM

 

Mvh Jon

God commentary. Har subba jeg :D Gleder meg til å se mer, håper du kanskje gidder å lage en montage en gang.

 

Takker og bukker :)

Jeg skal helt klart samle klipp til en montage så fort jeg får HD PVR. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å få Fraps til å funke bra lenger. Jeg har kommet så langt at jeg har funnet ut at det er skjermen som ikke helt er på lag med meg. Løsningen blir da HD PVR :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...