Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle prøve å recorde litt i spillet og endte med min første montage! Dette er klipp jeg samlet sammen iløpet av ca. 3 timer på FFA.

 

 

Litt konstruktiv kritikk og den slags ville vært til stor hjelp i framtidige prosjekter.

Jeg vet den er litt kjedelig og uoriginal men jeg er ganske fornøyd med tanke på at det er min første om programmene jeg brukte var WeGame og Moviemaker...

Endret av Notil
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å recorde litt i spillet og endte med min første montage! Dette er klipp jeg samlet sammen iløpet av ca. 3 timer på FFA.

 

 

Litt konstruktiv kritikk og den slags ville vært til stor hjelp i framtidige prosjekter.

Jeg vet den er litt kjedelig og uoriginal men jeg er ganske fornøyd med tanke på at det er min første om programmene jeg brukte var WeGame og Moviemaker...

 

Jeg så 1/3 av filmen, da ble jeg lei.

Til å være din første film er den helt ordinær. Denne filmen viser verken skills i MW2 eller i videoredigering (Jeg sier ikke at du er dårlig i mw2, bare hva filmen viser). Du viser frem helt ordinære sniper kills hvor du har brukt en overgang hele veien og lagt på musikk. Den overgangen der prøver man å bruke minst mulig fordi det blir fort altfor mye. Skal du bli bedre til redigering så slett moviemaker. Moviemaker funker til å redigere feriefilmen til familien din, men etter det så blir det bare dumt. Antaglig har du ikke så mye mer å lære i det programmet nå heller ;)

Jeg skal ikke kommentere klippene for mye iogmed at du kun filmet for å redigere dem, men for en "show off" montage trenger man litt mer spesielle klipp.

Beklager at jeg kanskje er litt hard mot deg, men antageligvis har du lært veldig mye av dette. Dette er din første film, og derfor er det ingen grunn til å miste motet. Din andre film kommer til å bli mye bedre, hvis du bruker et annet program og bruker litt mer tid på den.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Rett på meg hvis jeg tar feil, men Sony Vegas bruker du bare til clipsene? hvor de skal være og når sant? Og After Affects bruker man til å gjøre clipsene stiligere, endre farge, eller har stilige overganger til neste clip?

 

En ting til, cakez kjøpte du Sony Vegas?

Lenke til kommentar

Rett på meg hvis jeg tar feil, men Sony Vegas bruker du bare til clipsene? hvor de skal være og når sant? Og After Affects bruker man til å gjøre clipsene stiligere, endre farge, eller har stilige overganger til neste clip?

 

En ting til, cakez kjøpte du Sony Vegas?

 

Nei, ArTiiC_GhosT sendte Vegas til meg via skype. Han lasta det garantert ned fra pirat bay å det funker fett. Samme med AE. Er ikke noe god med AE for det er sykt mye vanskeligere en vegas. Men trur d bruker AE til introer, kan sikkert bruke det på samme måte som vegas. Er mye likt, men AE har noen 'plug-ins' med et awesome program som heter twixtor trur eg. Det er super slow-mo og det er litt fett og redigere med. http://www.youtube.com/user/ArTiiCDivision se montagen til GosT som kommer opp der, han bruker Twixtor. Men de som er sykt gode og redigere bruker AE for det meste har eg hørt. Men eg prøver meg forsiktig fram i det programe sånn som eg gjorde med vegas. Men som eg sa, vegas er enklere vist du er ganske ny for det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Aha, men hva er funskjonen til Sony Vegas og After affects? Kan sony vegas gjøre clipsene om til slow motion osv? Hva er forskjellen på programmene?

Lenke til kommentar

Aha, men hva er funskjonen til Sony Vegas og After affects? Kan sony vegas gjøre clipsene om til slow motion osv? Hva er forskjellen på programmene?

 

Snakka nettop med GhosT nå om det. Han har mer peiling..

Vegas er mer for og klipp og AE er for syke effecter og faktisk det amnge proffisjonelle bruker til store filmer osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...