Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Som noen her sikkert allerede vet, filmer jeg og legger cod filmer ut på youtube.. Lurer da på om det er flere her som gjør det samme? Skriv opp brukernavn så kan jeg se om jeg kan få skrevet alle opp på førsteposten.

 

 

LasVeggis - www.youtube.com/lasveggis

Spinexel - www.youtube.com/spinexel

mr_blue- www.youtube.com/sigurdbjo

hugbug28 - www.youtube.com/snopmannen1

JT_NIKO - www.youtube.com/NikolaiDoC

Ulsokk1 - www.youtube.com/Ullsokk1

TrophyhunterPS3 - www.youtube.com/user/TrophyhunterPS3

mike_IV - www.youtube.com/TheModder1

MrBlastFM - www.youtube.com/mrblastfm

Endret av LasVeggis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk forresten Intensity Pro (ta opp i HD) til jul, så om dere kunne vært snille og sett på sida mi og kanskje subscriba hadde det eid :)

Bare sånn at det ikke blir noen forvirring..

 

Intensity Pro, er det et program til PCen eller noe greier du kan koble til konsollen for å ta opp på PS3\Xbox\Tv ?

 

Uansett, jeg spiller på PC, så bruker fraps for opptak.

Har bare laget 1 klipp av Stealth Bomber for testing på youtube, regner med jeg kommer med en film etterhvert.. Bare vil ha en god del fine klipp. Blir litt tullete om bare 5 av 50 klippene i filmen er gode. :p

 

Lenke til kommentar
Jeg fikk forresten Intensity Pro (ta opp i HD) til jul, så om dere kunne vært snille og sett på sida mi og kanskje subscriba hadde det eid :)

Bare sånn at det ikke blir noen forvirring..

 

Intensity Pro, er det et program til PCen eller noe greier du kan koble til konsollen for å ta opp på PS3\Xbox\Tv ?

 

Uansett, jeg spiller på PC, så bruker fraps for opptak.

Har bare laget 1 klipp av Stealth Bomber for testing på youtube, regner med jeg kommer med en film etterhvert.. Bare vil ha en god del fine klipp. Blir litt tullete om bare 5 av 50 klippene i filmen er gode. :p

 

Intensity Pro er et "kort" man setter i PCen. Input med HDMI og output til skjerm med HDMI :)

Lenke til kommentar
Intensity Pro er et "kort" man setter i PCen. Input med HDMI og output til skjerm med HDMI :)

Aha :)

 

Har HDMI støtte på skjerm+skjermkortselv, men blir selvsagt ingen forskjell om man bruker hd eller dvi kabel når man tar opptak i spill.

 

Selv bruker jeg Fraps og tar opptak i Full HD (1080p). Fungerer greit :D

Lenke til kommentar

Det står faktisk "brukernavn" svart på hvitt. Har ikke sett noe spam om subscribes heller.

 

Som noen her sikkert allerede vet, filmer jeg og legger cod filmer ut på youtube.. Lurer da på om det er flere her som gjør det samme? Skriv opp brukernavn så kan jeg se om jeg kan få skrevet alle opp på førsteposten.
Endret av mr_blue_
Lenke til kommentar
Det står faktisk "brukernavn" svart på hvitt. Har ikke sett noe spam om subscribes heller.

 

Som noen her sikkert allerede vet, filmer jeg og legger cod filmer ut på youtube.. Lurer da på om det er flere her som gjør det samme? Skriv opp brukernavn så kan jeg se om jeg kan få skrevet alle opp på førsteposten.

 

grrreit leste ikke posten skikkelig, men snakket utifra trådnavnet-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...