Gå til innhold

Filmer du og legger ut CoD filmer på Youtube? Post dine her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AE blir brukt av NRK og andre store selskaper til effekter. I tillegg bruker NRK ihvertfall stortsett Final Cut til redigering. Avid har jeg også hørt er stort (som jeg tror du får til Windows også, i mot setning til Final Cut).

 

Hørte noe om at i Final Cut kunne man rendre samtidig som man jobbet så man sparte veldig mye tid der.

 

Rett på meg hvis jeg sier noe feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Rett på meg hvis jeg tar feil, men Sony Vegas bruker du bare til clipsene? hvor de skal være og når sant? Og After Affects bruker man til å gjøre clipsene stiligere, endre farge, eller har stilige overganger til neste clip?

 

En ting til, cakez kjøpte du Sony Vegas?

 

Nei, ArTiiC_GhosT sendte Vegas til meg via skype. Han lasta det garantert ned fra pirat bay å det funker fett.

Får ikke tak i det :( hvordan gjor han det?

Lenke til kommentar

Rett på meg hvis jeg tar feil, men Sony Vegas bruker du bare til clipsene? hvor de skal være og når sant? Og After Affects bruker man til å gjøre clipsene stiligere, endre farge, eller har stilige overganger til neste clip?

 

En ting til, cakez kjøpte du Sony Vegas?

 

Nei, ArTiiC_GhosT sendte Vegas til meg via skype. Han lasta det garantert ned fra pirat bay å det funker fett.

Får ikke tak i det :( hvordan gjor han det?

1. Tehpiratebay

2. Søk etter ''Sony Vegas 9''

3. Last ned.

4. Crack serial

5. Enjoy!

Lenke til kommentar

Rett på meg hvis jeg tar feil, men Sony Vegas bruker du bare til clipsene? hvor de skal være og når sant? Og After Affects bruker man til å gjøre clipsene stiligere, endre farge, eller har stilige overganger til neste clip?

 

En ting til, cakez kjøpte du Sony Vegas?

 

Nei, ArTiiC_GhosT sendte Vegas til meg via skype. Han lasta det garantert ned fra pirat bay å det funker fett.

Får ikke tak i det :( hvordan gjor han det?

1. Tehpiratebay

2. Søk etter ''Sony Vegas 9''

3. Last ned.

4. Crack serial

5. Enjoy!

 

 

:ohmy: :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

1. Tehpiratebay

2. Søk etter ''Sony Vegas 9''

3. Last ned.

4. Crack serial

5. Enjoy!

Søkte etter sony vegas 9 pro, også lastet jeg ned Sony Vegas 32 bit crack included.

Så innstallerte jeg alt, og når jeg åpner cracken og gjør som det står jeg skal gjøre på BEF.READ THIS eller noe sånt. Da bare klikker dataen og det kommer opp: Acess Is Denied.

 

:? Qoute greien er messed up :/

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Lite spørsmål om sony vegas.. Jeg har ingen effects på Video Fx, og jeg har heller ikke noe spesielt på Media Generators, bare Centered og annet drit :/ Noen som vet hvordan jeg får dette inn i sony vegas? skulle gjerne hatt det, spesielt effectsene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Enda et spørsmål, noe som irriterer meg grenseløst! Hvorfor er lyden og musikken i samme lydspor på Sony Vegas Pro 9.0 ? Det har akkurat kommet og når jeg skal ta f.eks slow motion, så gjør musikken det også :O?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...