Gå til innhold

OL2010:Tråden for Curling

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva faen er det vi hører i bakgrunn? Jeg skrudde på for å se curling, ikke høre kommentering fra noe random tull. :wallbash:

Hvilken kanal ser dere på?!?

NRK1. :p

Skrevet (endret)

Merkelig å sitte og juble over ett poeng for Canada, meeeen :new_woot:

Fordi vi nå får sistestein. Vanligvis vil man enten få 2 eller flere, eller blanke og få 0 når man har sistestein.

Kan curling vet du ;)

Men hvor mange sporter jubler man i når motstanderen får ett poeng? Det er poenget mitt :) Som du sikkert så, jublet jeg også ----> :new_woot:

Endret av Sammy-Lee
Skrevet

Irriterende med bob-kommentator i bakgrunnen!

Mhm!!  :mad:

Norge har bestemt det selv, hvilke bukser som skal til hvilke stener. Leste det et sted, eller så var det video.

Det er vel bortelagsteiner og bukser trur jeg.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hører kun kommentatorene fra NRK1 jeg. Ille nok til tider det.

Skrevet

Norge har bestemt det selv, hvilke bukser som skal til hvilke stener. Leste det et sted, eller så var det video.

Jeg vet :p

Reglene sier at du ikek kan ha samme t-skjorte til gule og rød steiner. Norge valgte da rød t-skjorte til rød steiner og grå t-skjorte til gule steiner. Dette fordi at loudmouthgolf hadde to Dixie-varianter av buksa deres, en med grått og en med blått. De ville nemlig ikke bruke samme bukse. Da valgte de rødt + blått og grått + grått. Jeg synes det var et klokt valg! :thumbup:

Skrevet

Hva faen er det vi hører i bakgrunn? Jeg skrudde på for å se curling, ikke høre kommentering fra noe random tull. :wallbash:

På NRK1 HD høres det riktig ut...

Kanskje Cognacen begynner å virke... :p

Skrevet

Egil: Han mannen, husker ikke navnet, har faktisk en del fornuftig å si, derfor har man på lyd :p

Damn, det skulle vært kommentatorer på hver sin balansekanal, kjører alt til høyre så muter man Trine! :thumbup:

Skrevet

Liverpools assistentmanager: Curling er ikke som andre idretter. Ikke mange av disse som lever av curlingen, tjener ikke så mye. Og så finnes det en del klovner også, noe som gjør dette spesielt. Da er det greit å juble når motstanderen får poeng. :D

Skrevet

Mot Sveits så hadde noen publikumere en dressjakke/blazer som så ut som de blårutete buksene. Noen som vet hvordan man kan få tak i noe slik?

Loudmouthgolf.com, de koster 360 dollar!

Skrevet

På NRK1 HD høres det riktig ut...

Kanskje Cognacen begynner å virke... :p

Har NRK1 HD og hørte NRK2-kommentatorer i bakgrunnen. Det er dog over nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...