Gå til innhold

OL2010:Tråden for Curling

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Boene i OL vil ha grønn tolvfot og blå firefot :ohmy:

2946867010102303236S600x600Q85.jpg

Curlerne har fått prøve seg i hallen idag, og er unisont enige om at isen er fantastisk. Curler 4-4,5 fot, imotsetning til tidligere OL med mye rett og ellers varierende is. Er det noen som kan sine curlingsaker, så er det jo nettopp canadierne, men dette er uansett flott å høre. God is fører til mer og bedre spill, og gavner naturlig nok de beste lagene. Hallen er liten (kun 5600 plasser, kunne vært 15 000), men intim. I tillegg er jo hallen denne gangen midt i Vancouver, kontra tidligere OL med en time eller tos kjøretur unna.

Ismannens reaksjon til at spillerne er fornøyd med isen :roll: : "Nobody's lost yet either," he grumbled.

Artikkel - curlerne liker isen

Gleder meg virkelig nå!

Og håper det går an å vende seg til det grønne boet...

Endret av vad
Skrevet (endret)

Jepp, ganske sært. Begrunnelsen er visstnok delvis at det skal ta seg bedre ut på tv :hmm:

De røde steinene tar seg visst bedre ut på grønn bunn :ermm:

Endret av vad
Skrevet (endret)

Skal man ikke se bortifra.

Det som er sikkert er at det ikke er en dame som har valgt ut buksene våre gutter skal spille med :!:

Video, Norges bukser :ohmy:

Syke ting! Svae har gjort det igjen...

Endret av vad
Skrevet

Jeg så de ikke før nå. Herlighet, blir mye en må vende seg til merker jeg! Uansett er det jo flott at selvhøytidelighet er et fremmedord for gutta, men hva er egentlig galt med stilige svarte curlingbukser? :confused:

Skrevet
Legg forresten merke til oO-blikket. :!:

Til informasjon så er han faktisk 90% blind på sitt høyre øye :cool: . Historien sier at han havnet i ulaget med et reinsdyr i sin ungdom, og ble stukket i øyet. Forøvrig ser han som regel normal ut.

Skrevet

Og ved to VM har han vært eneren med høyest treffprosent. Ikke helt lite imponerende, egentlig. Tydeligvis kan man klare seg godt i curling uten fullt dybdesyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...