Gå til innhold

Selge VG, hvor mye kan man tjene?


Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan toppe den!

 

Men jeg solgte Dagbladet jeg da.

 

Når jeg solgte tjente jeg 3 kr pr. avis. Solgte aldri ut hele 30-pakken jeg fikk utlevert. Nå var ruta mi i et "terrassehus", hvor det er 5 oppganger med 14 etasjer, pluss husene rundt om i bakken. Fikk god trim da, men jeg var alt for glad i senga og fester lørdagen før. "Jobba" i 2 måneder kanskje, men var ute kanskje 4-5 søndager. Husker ikke hvor mye jeg tjente, men var vel muligens 200kr tilsammen. "Wooo, hooo".

 

Fikk jobben kun pga. at brosjan jobbet med å administrere rutene.

Lenke til kommentar
Lønnen er minst det dobbelte av hva du kan gjøre i VG (+/- 4000 kr måneden), og du slipper å stå opp i helgene. Du jobber tirsdag til torsdag, og en standard rute tar deg ca en time. Når du blir mer rutinert tar det kortere tid. Etter litt øvelse brukte jeg 30-40 min på min rute, og tjente da over 4000 kroner måneden. Maksimalt 3 timer i uka, og en månedslønn på over 4000? Tror ikke det er mange som kan slå det :)

 

Men når på tirsdag og torsdag er det? Jeg har trening hver tirsdag (18:30-21:00) og på torsdag er det konfirmasjons-ting kl 17:00-19:00, men det er bare til april.

Men 4000,- i måneden er MYE :dontgetit: Hverfall for meg som har hatt en inntekt på 200 kr i måneden de siste 4 åra :p

Lenke til kommentar
Å selge VG er en drittjobb!

 

Solgte VG i ett år, tjente fra 30-70 kr for 2-3 timers arbeid hver søndag!

For guds skyld, hold deg unna!!!

Da var du en elendig avisselger!

 

:tease:

 

Det kan hende :p var i 6. klasse! Men jeg bor på en liten øy med 3000 innbyggere og ikke så tettbebodd. Tjente 3 kroner per avis. Avisene kom i 10-tiden, så det var et helvette å stå opp i regn osv. hver søndag for å tjene seg noen usle kroner.

 

Bor du i en by, blir det annerledes, det skal jeg ikke uttale meg så mye om.

Men tenk deg godt før du går inn i denne bransjen, det er tøft.

Lenke til kommentar
Avisene kommer til hentestedet senest 15.30 (men i realiteten er de der som oftest mellom 11 og 13.30), og skal være ute innen 17.00.

 

Oioi! :!:

Hentestedet er sikkert en kiosk 50 meter ifra meg også, veit jo ikke da, men de selger hvertfall masse aviser der :p

Får se hva ting blir til :p

 

EDIT: Sjekket aftenposten side bud-sider nettop, og det virker som om det bare er mulig å gå med avisene i Oslo, Akershus, Bærum og Follo områdene! Jeg bor i Fredrikstad btw

 

http://avisbud.aftenposten.no/ViewArticle.do?articleid=2

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...