Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Du kan jo dra den sleipe varianten her:

 

Litt utpå kvelden mens dere snakker på MSN, så blokker du henne putselig helt uten videre.

 

Så kan du ringen henne og si: "Sorry for at jeg bare blei borte på msn, men nettet har klikka og får det ikke på igjen. Så jeg ringte bare for å si natta/ha det"

 

Ikke ord-rett men kansje noe i den duren :p

 

Og etter det, så kan du fortsette med: "det er litt skummelt å prate i telefonen/jeg liker ikke å prate i telefonen, synes jeg har så rar stemme" eller whatever. Si noe som ufarligjør hele situasjonen. Dermed blir det kanskje litt lettere å prate sammen. Kanskje hun svarer med noe sånt som "ja, jeg og" eller noe.

 

Dette er bare forslag, så ikke ta dem ordrett. Det er poenget som er viktig.

 

Og husk: Jenta er minst like nervøs/usikker som deg for å snakke med deg i telefonen og møte deg.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- "Hei"

"Hei"

- "Skjer?"

"Ikke noe spess. Der?"

- "Ikke mye"

"Liker du kjeks?"

- "Ja fy faen jeg elsker kjeks"

"Åh, jeg og. Hvilken type liker du best?"

- "Maryland Cookies er jævlig gode. Du da?"

"Elsker Maryland Cookies jeg og, men de er så dyre i forhold til vanlige Mariekjeks"

- "Ja, vet, det suger så jævlig."

"Men du, angående onsdag, jeg vet om en butikk med jævlig mye billig kjeks."

- "Åh, nice! Elsker deg <33333"

"<33333"

- "<33333333333"

"<333333333333333333"

- "<3333333333333333333333333"

[...]

 

Verd et forsøk.

 

:)

Lenke til kommentar
Endelig tok jeg motet og ringte henne, men det var ikke noe mer strøm igjen siden jeg fikk sånn meldig om at "Mobilabbenomentet har skrudd av telefonen eller er ikke tilgjengelig for øyeblikket" :( Hun snakket om at det var lite batteri igjen i stad.

 

 

Da har du tatt det første steget - så nå er neste gang myyye enklere. Ring igjen i kveld, da har hun sikkert fått lada opp telefonen. :)

Lenke til kommentar
Endelig tok jeg motet og ringte henne, men det var ikke noe mer strøm igjen siden jeg fikk sånn meldig om at "Mobilabbenomentet har skrudd av telefonen eller er ikke tilgjengelig for øyeblikket" :( Hun snakket om at det var lite batteri igjen i stad.

 

 

Da har du tatt det første steget - så nå er neste gang myyye enklere. Ring igjen i kveld, da har hun sikkert fått lada opp telefonen. :)

 

 

Det håper jeg :) Prøver igjen i kveld :)

Lenke til kommentar
Endelig tok jeg motet og ringte henne, men det var ikke noe mer strøm igjen siden jeg fikk sånn meldig om at "Mobilabbenomentet har skrudd av telefonen eller er ikke tilgjengelig for øyeblikket" :( Hun snakket om at det var lite batteri igjen i stad.

 

 

Da har du tatt det første steget - så nå er neste gang myyye enklere. Ring igjen i kveld, da har hun sikkert fått lada opp telefonen. :)

 

 

Det håper jeg :) Prøver igjen i kveld :)

 

Gleder meg til å høre hvordan det gikk! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...