Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer!

 

Gikk visst utrolig bra med deg. Heldig du :p

 

Lykke til på Onsdag :)

 

DU MÅ SKRIVE VIDERE ;)

 

(Gleder meg til 2020, da kan jeg lese om en lykkelig familie med barn)

 

 

Takk :) Var vel ganske heldig med den der ja :) Skal skrive videre :D

 

hahah du tror at det går så langt ja :D Håper deg jeg også :love:

Lenke til kommentar
På onsdag vedder jeg på at hu ikke kan av en eller annen grunn, så avtales en annen dag. Også kan hu ikke da også går det dårlig ;)

 

Nei, ikke snakk sånn a :(

 

 

Ikke hør på han :)

 

Men hvordan fikk du kontakten ut fra jippii og over på MSN?

 

Spurte du liksom: "Er det noen jenter på 15-16 år her? Jeg er gutt 16!" eller hva gjorde du?

Lenke til kommentar
På onsdag vedder jeg på at hu ikke kan av en eller annen grunn, så avtales en annen dag. Også kan hu ikke da også går det dårlig ;)

 

Nei, ikke snakk sånn a :(

 

 

Ikke hør på han :)

 

Men hvordan fikk du kontakten ut fra jippii og over på MSN?

 

Spurte du liksom: "Er det noen jenter på 15-16 år her? Jeg er gutt 16!" eller hva gjorde du?

 

Nei, jeg gikk inn og bare inviterte henne til å spille :) Så spurte jeg om hvor gammel henne var og hvor hun kommer fra. Så spurte jeg om jeg kunne få MSN adressen hennes etter at vi hadde snakket og spilt litt. Etter det snakket vi bare mer og mer og det ble bare mer ut av det. Så spurte jeg om jeg kunne få se et bilde av henne og det tok ikke lange tiden før jeg fikk det. Så bare ga hun meg telefonnummeret sitt.. Det er vel hun som starter alle samtaler både på MSN og SMS. Og nå i går avtalte vi at vi skulle møtes til uka :)

 

Jeg er en realist.

 

 

Hun har sagt til meg at hun ikke klarer å vente til Onsdag og spurt om vi kan det en tidligere dag :) Hun var nesten villig til å droppe en trening for å møte meg, men der stoppet jeg henne :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...