Gå til innhold

Noen gode spill som støtter 4 spillere? xbox 360


Goodall

Anbefalte innlegg

Var visst ikke så lett å søke på "4 players"

 

Så da spør jeg dere som er inne i xbox 360 verden og har peiling på spill, hvilke spill kan man spille hvis man er 4 som skal spille på en gang?

 

Alle sjangere er ett fett. Har nemlig en kamerat med xbox 360 og han fikk en håndkontroll av meg til jul slik at vi kunne spille i hvertfall 3, men så viste det seg at han hadde jo bare 2 spill som støttet 4 players. Kung Fu Panda og et eller annet monster truck spill.

 

Man har det jo ikke mere morro enn det man det man gjør det til selv, og vi fikk mye morro ut av kung fu panda, men fint med alternativer. SÅ KOM MED DE :yes:

 

TUSEN TAKK

 

Edit: Altså 1 konsoll --> 4 spillere med VANLIG kontroller ;)

 

Edit2: Etter hvert som forslagene kommer så slenger jeg de inn i første post

 

4 players spill:

*Call of duty Modern Warfare 2

*Halo 3

*Fifa 10

*Nhl 10

*Tiger woods 10

*Nba2k10

*Left 4 Dead og Left 4 Dead 2

*Geometry Wars 2

*Castle crashers

*Alien Hominid HD

*Borderlands

*Marvel:Ultimate Alliance

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Modern Warfare 2 er utrolig bra på split screen (flere spillere på en skjerm). i motsetning til mw1 så kan man på mw2 lage egne klasser og offline brukere som man levler opp på og lager klasser, unlocker våpen, titler emblems og lignende. helt likt online bare at det ikke er online.

Lenke til kommentar
Ingen som har nevnt det desidert beste 4-spiller spillet enda? Rock Band! (1/2/Beatles)

 

Det kan jo ha noe med at hvis man leser første posten, får man med seg at han har en kamerat han gav en kontroll til, mao. han er nok mest sannsynelig ute etter spill og spille med en vanlig xbox kontroll.

 

Jepp helt riktig :yes: Spill til vanlig xbox kontroll er det som gjelder

 

Ellers har jeg bare en ting å si: Jeeees.....sover ikke xbox folk eller? :p

 

Veldig bra dette takker for alle forslag, og bare keep it coming :thumbup: Tror jeg har fått med alle forslagene i første post

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...