Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norway's Olympic Medal Haul Earns It Little Respect

 

Engelsk for de som vil lese. Artige sammenlikninger. :D

 

 

Sto mye artig der hehe...men de bommet litt for vi har IKKE 300 medaljer enda...vi mangler 3, vi har 297: 104 + 103 + 90 = 297

 

Men denne var jo best

It doesn't help that Norwegians don't like to toot their own horns. Instead, the thousands who traveled across the world to Vancouver stand along ski trails banging cowbells so loudly that nobody can hear the announcer declaring yet another medal-finish for Norway.

yahoo.gifyahoo.gifyahoo.gif

Lenke til kommentar
At the 2006 Olympics, Norway bombed by its usual standards—finishing sixth overall in medals and 13th in gold.

ikke veldig bra faktasjekking i artikkelen. Her har de blanda sammen Torino og salt lake lekene når det gjelder antall gull.

Ja, reagerte på den jeg og. :p

Evt. at dere ikke har fulgt med i engelsktimen. Står Norge endte på sjetteplass i antall medaljer, og på 13. plass i antall gull.

Lenke til kommentar
At the 2006 Olympics, Norway bombed by its usual standards—finishing sixth overall in medals and 13th in gold.

ikke veldig bra faktasjekking i artikkelen. Her har de blanda sammen Torino og salt lake lekene når det gjelder antall gull.

Ja, reagerte på den jeg og. :p

Evt. at dere ikke har fulgt med i engelsktimen. Står Norge endte på sjetteplass i antall medaljer, og på 13. plass i antall gull.

real blunder fra meg :innocent: der ja. Klarte blande 13 gull med 13 plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...