Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaringer med avstandsforhold


Gjest gutt 18

Anbefalte innlegg

Gjest gutt 18

Jeg holder på å bli kjent med en jente fra bergen, hun er 15 år og snart 16. Jeg ser ikke noe problem i å ha avstandsforhold. Jeg bor i telemark å hu i bergen.

 

Noen som har erfaring fra avstandsforhold?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Alle kan klare et avstands forhold, men det kommer ann på hvor mye man elsker hverandre.

Det som er positivt med det er at, hver gang man ser hverandre er det som ny forelskelse siden det er en stund siden sist man så hverandre. Det negative er at det er vanskelig å bli kjent med kjærestens venner og det tar lit lenger tid å bli kjent med familie osv.

 

Jeg ville ikke anbefalt et avstandforhold til en som er 16 år, der det også er problematisk å komme seg til hverandre og som regel vil det ta lit tid før dere får sove over hos hverandre.

 

:) håper det hjalp!

Lenke til kommentar

Jeg har erfaring. Er selv fra Telemark. Har bodd i Langesund de siste årene.

Ble sammen med min kjære som bodde i Bergen.

Det kan gå godt. Det gjorde det for meg. Det ble mye reising da. Mange lange timer på toget.

Men det var verdt det. Tror faktisk det har gjort oss sterkere. Vi vet hva det vil si å savne hverandre.

Er ikke sikkert det kommer til å gå like godt for deg, men det vet man aldri før man tar sjansen. Jeg hadde gjort det om jeg var deg. Du vet aldri hva du går glipp av om du ikke prøver.

 

Nå har vi flyttet sammen, men vi var sammen i et år før det skjedde.

Lenke til kommentar

For et par år sia hadde jeg et avstandsforhold med ei i Østfold (bor selv i Vestfold), og det var kjøring med bil og båt for å komme til ho. Vi var sammen i 2 måneder før ho bestemte seg for å ha sex med en annen type mens jeg var i Spania.

 

Vi var da 15 år, det sier seg selv at det ikke gikk. Men uansett, det er jo ikke dermed sagt at det går ræva for dere to. Kjør på! :)

Lenke til kommentar

Jeg har blandet erfaring med avstandsforhold, men lang erfaring med det. Hun bodde lengre nord i landet og jeg bodde sør. Det var ganske lang avstand, og vi var sammen i over halvannet år før det ble slutt første gang. Så ble det siden slutt et par ganger til, før vi flyttet sammen og forsøkte det. Da holdt det bare i noen måneder.

 

Vi funket bedre sammen i avstandsforholdet, men det var helt grusomt å savne hverandre på den måten. Ustabilt, veldig turbulent også til tider.

 

Men det kan vel funke for andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...