Gå til innhold

menn bedre en kvinner?


Anbefalte innlegg

Menn er hvertfall mer aggressive enn kvinner, det er helt klart.

 

Angående IQ så er jeg ganske så sikker på at menn er overrepresentert på begge ytterpunktene på skalaen, mens kvinnene stort sett holder seg på midten.

 

Se forøvrig Wikipedia på emnet; http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_and_intelligence

 

Eller artikkelen om forskjeller mellom kjønnene; http://en.wikipedia.org/wiki/Gender_differences

Endret av -MK-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommmer an på hvordan man definerer menneske. For det er ikke av rasen homo sapiens om det er laget i et prøverør.

 

Det vil dog se ut som og oppføre seg som et menneske.

Hvordan kan du si noe sånt? Det fins tusenvis av par der ute hvor én eller begge parter ikke er i stand til å lage barn og det brukes derfor prøverør og en surrogatmor (eventuelt en sæd-donor til kvinnen i forholdet). Barnet er ikke et hakk annerledes enn et hvilket som helst annet barn, en sæd- og en egg-celle smeltes sammen og danner en klump av stamceller som danner et embryo som vil vokse i kvinnen og etter 9 måneder være et nytt og ekte eksemplar av rasen homo sapiens. Din definisjon er noe jeg aldri vil forstå, dessverre.

 

Kun damer som kan slike albuen!

Kilde? Ser ingen grunn til at dette skulle stemme, egentlig på lik linje med det "stol-trikset".

 

:D Og så ser de mye bedre ut.

Kanskje spesielt fordi de er flinkere til å vaske vinduer? ;)

I lol'd. Genialt.

 

Veit om flere som f.eks. ikke har fått jobben fordi han ikke hadde blondt hår og pupper :p
Det tror jeg så gjerne på. Men dette står vel mer på den mannlige arbeidsgiverens lyster å gjøre enn mannens og kvinnens egenskaper som individer veid opp mot hverandre.

 

Ellers kan vi vel egentlig bli enige om at både mannen og kvinnen har fordeler, og at dette også varierer fra person til person, uavhengig av kjønn. Denne diskusjonen vil holde på for evig, noe den gjerne kan! For all del :)

Lenke til kommentar
QUOTE(Bloodwake @ 03/01-2010 : 04:32) *

Kun damer som kan slike albuen!

 

Kilde? Ser ingen grunn til at dette skulle stemme, egentlig på lik linje med det "stol-trikset".

 

Var en liten tullete test da lille venn! Hvis du sier til mange (som ikke har hørt den før) at de ikke kan slikke albuen er det mange som prøver :D At du tar slikt seriøst viser at du ikke har hørt den før. Kanskje du prøvde og?

Lenke til kommentar

Damer modnes fortere i barndommen = Derfor får de bedre karakterer enn gutter på skolen, unntatt matte.

 

Gutter modnes senere i barndommen og har derfor en lengre mental barndom enn jentene = Derfor blir de mer voksne intellektuelt og mentalt i godt voksen alder enn jentene.

 

Under forutsetningen av: Alle forhold holdt likt for begge kjenn.

Lenke til kommentar
Damer modnes fortere i barndommen = Derfor får de bedre karakterer enn gutter på skolen, unntatt matte.

Det viser vel ikke de nasjonale prøvene. De viser at gutter og jenter i snitt skårer likt:

Nasjonale prøver

 

Mens standpunktkarakterene viser noe helt annet:

Standpungtkarakterer

 

Dette må vel vise at guttane blir diskriminert i den norske grunnskolen.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man sette menn og kvinner opp mot hverandre? Er det ikke bedre å være glad i hverandre og sette pris på hverandres kvaliteter? Finner du noen du er glad i, være seg mann eller dame, bryr du deg virkelig om hvem av dere som hadde best karakterer på grunnskolen da?

 

Hvis menn er bedre enn kvinner, så burde kanskje alle menn bare bli homofile.

 

Slike tråder får meg alltid til å undres om TS er mann eller kvinne...

 

Det er kanskje interessant å se på forskjeller osv, men å definere hvem som er "best" blir litt... barnslig, synes jeg. Jaja. det var mine små tanker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...