Gå til innhold

Hvilke spill håper vi på neste 5-10 årene?


Anbefalte innlegg

Hvilke spill håper vi blir aktuelt neste årene fremover. Kanskje nye sjangere, nye spill følelser o.l.

Håper det er mange som kommer med ideer om spill som kommer de neste årene. Gjerne spill som er bekreftet at skal komme.

Jeg personlig gleder meg som en liten unge til Mafia 2 kommer :D:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg håper det kommer spill som støtter skjerm som er som en halv måne. sånn at man får fullt side syn. Det hadde vært morsomt å spillt et fps på en sånn skjerm :dribble:

Er det ikke noe lignende opplegg de nye kortene til ATI har gjort da? Slik at det blir f.eks 3 skjermer der du bruker alle når du spiller. :p

Lenke til kommentar
Far Cry 3:D

Etter at FC2 sugde så hardt? :p

 

Håper på mange flere spill i open world / 3rd person shooter sjangeren, må være realistisk i forstand av mangel på monstre og romvesner. Gjerne noe utenom det vanlige (etc Mafia) som tar for seg en bestemt tidsalder.

 

Scenario:

Tid - 1800

Sted - London

Type - GTAstyle :D

Eller 2000-talet istedet for 1800. Ein betre versjon av GTA San Andreas :D

Lenke til kommentar
Far Cry 2 sugde ikke hardt

:rofl:

Vel, det var jo ikke verdens beste spill, det hadde utrolig potensiale, og jeg spiller det fortsatt innemellom, men det var en god del bugs og design feil der. Blant annet så er jeg ikke så fan av å bli angrepet og reparere bilen min hvert 5 sekund, også liker jeg ikke å måtte skyte folk i hode 3 ganger med en 50 kaliber berret sniper.

 

Men ellers elsket jeg konseptet, og elsker å drive med stealth der nå (prøve i allefall), pluss det at våpna gikk istykker var også fett, men det er for mange design feil med det til at jeg kan si at det var direkte jævlig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...