Gå til innhold

Akambrukernes bilder - januar 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dansker og fyrverkeri.

Det er 1) mye av det, 2) seriøst mye av det, 3) sendt opp midt i gata*) og 4) ganske så mye uvettig bruk av det.

post-71211-1262555261_thumb.jpg

Kanskje ikke spennende, men det var det jeg fikk til fra vinduskarmen uten stativ**).

Nydelig her med batteriet plassert ved taxiholdeplassen midt mellom filene i en ganske så traffikert gate, og det er også fint med banen på det sendt i bakgrunnen der, rett ved de parkerte bilene. Fikk også noen bilder hvor de "leker" med nødbluss.. :nei:

*) Joda, mens bilene kjører, rett under luftledningene, som jo gatebelysningen henger i. ..Og så fint at man heller ikke rydder opp igjen etterpå, heller ikke sjampisflaskene mellom kjørebanene - er risikosport å kjøre i Køben ved nyttår!! :blink:

**) Nyttårsaften på rikshospitalet er ellers ikke helt højdaren som det kanskje kunne høres ut som å være.. :mellow:

Hvis jeg får lov å herpe bildet ditt litt?

Så var dette det første jeg tenkte etter å ha lest innlegget ditt. Og jeg lo :D

Dansker altså :p

post-62513-1262556566_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis jeg får lov å herpe bildet ditt litt?

Så var dette det første jeg tenkte etter å ha lest innlegget ditt. Og jeg lo :D

Dansker altså :p

ROFL!! :D :D

Legg også merke til de røde lysene til høyre for batteriet i veien - joda - det kjørte biler og busser mens spruten sto..

Skrevet (endret)

Tenkte litt "WTF" da jeg så det live..

De gode nyhetene: De gikk inn i blokka til høyre.

De dårlige nyhetene: De kom ut igjen med nødbluss.

post-71211-1262557955_thumb.jpg

..Og fortsatte å skyte. Fikk ikke bilde av at de skjøt over på den andre siden av veien også - og traff vegg og vinduer med romerlys, batteri eller hva de nå lekte med.. :nei:

Edit: Tviler på at det var særlig behagelig å komme kjørende i det lyset der..

Edit II: .. Og Whohooo!! var forresten en eksploderende rakett/batteribombe sendt ut av Wheyy!!! *BURP!!*. :D

Edit III: Obligatorisk klassisk Quake-inspirert klipp:

Endret av Trondster
Skrevet

Zods og Simen.. flotte bilder begge 2.. :)

har ikke hatt tid til (ferie etter en hektisk desember har vært prioritert).. å ta noe spesielle bilder.. Men små troll funke vell det og.

IMGP3971-Edit.jpg

IMGP3167-Edit.jpg

Skrevet
Men små troll funke vell det og.
Helt klart! Første er "pent", men veldig klassisk. Falt veldig for det siste bildet, flott uttrykk du har fanget hos ungene her, liker godt at de ikke er opptatt av fotografen...
Skrevet

Sitter og blar gjennom juleferiens bilder mens jeg venter på at Japan Foto skal pakke og sende (fjor)årets store julepresang til meg selv. Jeg tipper de som bor her satte "garasje" på ønskelista si :)

4244604306_49706189fc.jpg

View On Black

Skrevet
Etter solnedgang - tatt fra vinduet:

Tøft. Kjenner du vedkommende som sitter der?

Som sitter i vinduet? Det er jo meg, som tok bildet. Eller var det noe annet du lurte på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...