Gå til innhold

Akambrukernes bilder - januar 2010


Anbefalte innlegg

Dansker og fyrverkeri.

 

Det er 1) mye av det, 2) seriøst mye av det, 3) sendt opp midt i gata*) og 4) ganske så mye uvettig bruk av det.

 

post-71211-1262555261_thumb.jpg

 

Kanskje ikke spennende, men det var det jeg fikk til fra vinduskarmen uten stativ**).

 

Nydelig her med batteriet plassert ved taxiholdeplassen midt mellom filene i en ganske så traffikert gate, og det er også fint med banen på det sendt i bakgrunnen der, rett ved de parkerte bilene. Fikk også noen bilder hvor de "leker" med nødbluss.. :nei:

 

 

*) Joda, mens bilene kjører, rett under luftledningene, som jo gatebelysningen henger i. ..Og så fint at man heller ikke rydder opp igjen etterpå, heller ikke sjampisflaskene mellom kjørebanene - er risikosport å kjøre i Køben ved nyttår!! :blink:

 

**) Nyttårsaften på rikshospitalet er ellers ikke helt højdaren som det kanskje kunne høres ut som å være.. :mellow:

Hvis jeg får lov å herpe bildet ditt litt?

Så var dette det første jeg tenkte etter å ha lest innlegget ditt. Og jeg lo :D

Dansker altså :p

 

post-62513-1262556566_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte litt "WTF" da jeg så det live..

De gode nyhetene: De gikk inn i blokka til høyre.

De dårlige nyhetene: De kom ut igjen med nødbluss.

post-71211-1262557955_thumb.jpg

 

..Og fortsatte å skyte. Fikk ikke bilde av at de skjøt over på den andre siden av veien også - og traff vegg og vinduer med romerlys, batteri eller hva de nå lekte med.. :nei:

 

Edit: Tviler på at det var særlig behagelig å komme kjørende i det lyset der..

 

Edit II: .. Og Whohooo!! var forresten en eksploderende rakett/batteribombe sendt ut av Wheyy!!! *BURP!!*. :D

 

Edit III: Obligatorisk klassisk Quake-inspirert klipp:

 

 

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...