Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wigan


Latias

Man Utd - Wigan  

52 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Rafael
      12
    • Brown
      0
    • Vidic
      0
    • Evra
      0
    • Valencia
      21
    • Carrick
      1
    • Fletcher
      2
    • Park
      0
    • Berbatov
      1
    • Rooney
      13
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Anderson (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Absolutt.
      44
    • Nei.
      2
    • Passe.
      0
    • Så ikke kampen.
      2
    • Er ikke United-supporter, hvorfor skulle jeg være fornøyd?
      4
  3. 3. Beste målet...

    • 1-0, Rooney
      3
    • 2-0, Carrick
      5
    • 3-0, Rafael
      23
    • 4-0, Berbatov
      1
    • 5-0, Valencia
      12
    • Så ikke kampen.
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig, det er ikke vondt ment, men jeg håper Foster ikke er skadet og at han bare er på vei ut av klubben. Ben (Amos) og Ron-Robert (Zieler) er store keepertalenter og det er flott å se Ben på benken nå. Jeg er positiv til at Rafael får starte på høyreback, og forsåvidt også med midtbanen, jeg håper bare at Carrick tar ansvar som pasningsfordeler på midten. Lite kreativt med Valencia og Park på kantene. Det blir viktig at Valencia trekker innover, i Wigan kjenner de han trossalt godt, håper på litt uforutsigbarhet i dag og kanskje et par pasninger med venstre også, jeg tar det for gitt at de jobber med venstrefoten hans på treningsfeltet. Vi må spille enkelt og bevege oss. Berbatov er ingenting uten bevegelse rundt seg, det er det han trenger for å fungere. Jeg vil helst se en Rooney som henger igjen på egen banehalvdel og bruker energien og lidenskapen sin offensivt, og vis litt kraft i skuddfoten Wazza, møkklei av at du forsøker å curle den i hjørnet gang på gang.

Lenke til kommentar

GET IN WAZZA! 1-0 Rooney etter 23 min. Resten får jeg ta i pause. Come on you devils, do us proud. I dag skal vi spille bra og dominere på hjemmebane. Kan føle det på meg at Park kommer til å ha en god kamp; han fortjener å starte etter det lille innhoppet mot Hull når han kom inn på. Han var bedre i de 20 min enn Valencia var i hele kampen. Valencia måtte jo spille i dag, gamleklubb og alt. Kanskje han gjør noe heftig. Let's see!

 

UUUNIIIIIIITEEEED!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...