Gå til innhold

Bloggen min, hva kan jeg skrive om ?


dkndude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gafler. Ingen skriver om gafler. Hver gang noen har brukt en kniv skrives det opp og i mente om det, mens aldri om gafler.

 

Gaffelen har heller ingen måltider dedikert til seg selv alene (kniv har vel nesten frokost, mens skje har frokostblanding, grøt, suppe og mye annet).

 

Om jeg skal stemme på noe må det være gaffelen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Skriv om hva du gjør, hva du føler og alt annet meningsløst som skrivest på en blogg...... Hva du liker og hva du ikke liker. Etter å ha lest en blogg skal du nesten kjenne personen ut og inn:P

Slike blogger funker bare om du er jente, tar mange bilder og har mye sex. Eventuelt alle sammen samtidig.

 

Gafler!

Lenke til kommentar

Litt seriøst:

 

Du kan skrive om

 

a)

Ting du gjør på (sett at du er normal, vil dette stort sett være et gjesp)

 

b)

Ting som engasjerer deg (politisk blogg)

 

c)

Ting som provoserer andre (kan også være en politisk blogg)

 

d)

Hobbyen din. Typisk spiller du mye Super Mario kan du lage en blogg om Super Mario, men et tryggere valg vil kanskje være å lage en blogg hvor du tar for deg alle spill du eventuelt spiller.

Trener du mye vekter kan du lage en blogg hvor du skriver hva du spiser, hvordan du trener og annet tull. Noen finner dette interessant.

Lenke til kommentar

De beste bloggene omtaler et snevert tema, det være seg politikk, musikk, en idrett eller lignende. Det er alltid de beste og mest interessante bloggene. Blogger som omhandler "hva-jeg-gjør-i-dag" og "hva jeg spiser til forkost og kjøper på butikken"-blogger er bare staffasje.

Lenke til kommentar
Gafler. Ingen skriver om gafler. Hver gang noen har brukt en kniv skrives det opp og i mente om det, mens aldri om gafler.

 

Gaffelen har heller ingen måltider dedikert til seg selv alene (kniv har vel nesten frokost, mens skje har frokostblanding, grøt, suppe og mye annet).

 

Om jeg skal stemme på noe må det være gaffelen.

 

Det her må være verdens beste reply, noken sinne.

 

Men for å svare på spørsmålet ditt: Dersom du ikkje veit kva du skal skrive om, så bør du heller la være å skrive om noke. Eller som andre er inne på, dersom du har en hobby, uansett kor nerdete den er, skriv om den. Det er bedre at du skriver innsiktsfullt om få ting, enn overfladisk om mange ting du egentlig ikkje har peiling på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...