Gå til innhold

Nå må moderator våkne angående Kjøleren


Anbefalte innlegg

Tror trådstarter har bæsjet litt på leggen med å starte denne, det er direkte uthenging av annen bruker, og kan medføre at vedkommende selv blir utestengt. Slike ting er ikke for offentligheten, men skal sendes som PM til en moderator med linker til nevnte provokasjoner som tidligere postet her. Skjerpings folkens... :roll:

 

Jeg tror nok dette er det mest effektive....

 

Se de to "versjonene" mot hverandre...

 

Nr 1 ( PM til moderator ) - "Jeg og mange andre synes du burde banne kjøleren"

 

Nr 2 ( Sånn som denne ) - Mange sier sin mening i saken, og holder det på et saklig nivå, som gir et bedre inntryklk av hvordan kjøleren oppfører seg.

 

Om så jeg hade fått martyrdøden ( bannet ) for å lage denne tråden, hadde det alikavel vært verdt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...]det er direkte uthenging av annen bruker, og kan medføre at vedkommende selv blir utestengt. Slike ting er ikke for offentligheten, men skal sendes som PM til en moderator [...]

 

Det er forskjell på saklig og konstruktiv kritikk (mot personer eller andre saker) og uthenging.

 

Om det er en regel for at slikt skal tas opp med en moderator derimot er en annen sak (som jeg ikke har sjekket opp).

Lenke til kommentar

Ble nettopp utsatt for kjøleren selv jeg, ingen hyggelig opplevelse.

Er ikke gøy å diskutere med folk som tar ting ut av lufta, slenger dritt til deg når de selv tar feil og selv finner opp hva andre har sagt. Bare plagsomt.

 

Her er et godt eksempel:

 

""Naken" må være en ganske ignorant idiot hvis han tror at de eneste OS alternativene som eksisterer er Linux og Windows, det finnes mange operativsystemer der ute, og mange er bedre enn Linux og Windows!"

 

Ikke pratet jeg med han, ikke sa jeg det, og det er ikke en 100% sannhet. (Noen OS er bra til noen ting, andre OS er bra til noe annet.)

Lenke til kommentar
Etter å ha lest et par innlegg stemmer jeg for å kaste ut kjøleren snarest! Makan til idiot.

 

Gratulerer, der klarte du å gjøre nøyaktig det samme...

Kan ikke mange av dere holde dere for gode til å gjøre det samme som kjøleren har gjort og heller følge §4 og PM en moderator?

Lenke til kommentar

Han gjoer skam paa den beste maskien og OSet som noen sinne gang har veart nemelig Amiga.

Det er slike som han som gjoer at O'STORE Amiga gikk til H...

Alle med litt opp i skallen og ha brukt pc i ett par aar vet at Amiga er iallefall var den beste maskinen/os.

 

Folk blir lei slike som deg

Lenke til kommentar
Han gjoer skam paa den beste maskien og OSet som noen sinne gang har veart nemelig Amiga.

Det er slike som han som gjoer at O'STORE Amiga gikk til H...

Alle med litt opp i skallen og ha brukt pc i ett par aar vet at Amiga er iallefall var den beste maskinen/os.

 

Folk blir lei slike som deg

 

 

Hva er det du prater om? Når rakket jeg ned på Amiga? Har du i det hele tatt lest noen av meldingene jeg har lagt ut.

 

Amiga Rules, everything else sucks! :wink:

Lenke til kommentar
Han gjoer skam paa den beste maskien og OSet som noen sinne gang har veart nemelig Amiga.

Det er slike som han som gjoer at O'STORE Amiga gikk til H...

Alle med litt opp i skallen og ha brukt pc i ett par aar vet at Amiga er iallefall var den beste maskinen/os.

 

Folk blir lei slike som deg

 

 

Hva er det du prater om? Når rakket jeg ned på Amiga? Har du i det hele tatt lest noen av meldingene jeg har lagt ut.

 

Amiga Rules, everything else sucks! :wink:

 

Jeg tror han mener at du gjør skam på Amiga, fordi folk tror alle Amigabrukere er kvalme.

Lenke til kommentar

Jeg tror han mener at du gjør skam på Amiga, fordi folk tror alle Amigabrukere er kvalme.

 

Bytt ut 'kvalme' med 'troll', så kan jeg si AOL til den.

 

Selv om det er en dårlig idé ved å gjøre dette på denne måten, er det en enda dårligere idé at man oppsøker ikke-fullt-så-trafikkerte forum og troller i dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...