Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva kan man bruke som klitoris-vibrator som er i hjemmet?


Gjest Guest_reebook_*

Anbefalte innlegg

Men du må regne med at det fort går en måneds tid før du kan kose deg med dingsen.

 

DealExtreme er en seriøs side, men siden den sender fra Hong Kong samt at det meste på siden kjøper dem inn i bulk (kontainerlass når nok folk har bestilt samme tingen) så tar det litt tid. Bestilte noen julegaver derifra 1. des og håpet dem skulle komme frem før jul, men er enda ikke kommet noe.

Hvis du ikke har Visa kan du bare gå i banken din og kjøpe deg Visa-gavekort, det kan brukes på nett ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DEN var genial Kaktuz :D prøvd den? kjøpt noe fra denne siden, er den seriøs, sykt billig isåfall...

 

Jeg er gutt, så nei jeg har ikke prøvd den, men hvis man skal tro comments så funker den.

Det som er så bra med DX er at det er så billig at du kan kjøpe 3-4, da kvaliteten ikke er super varer de ikke like lenge som merkeprodukter.

 

Jeg har handla en del fra den siden, noen ganger sender de feil ting, men jeg kjøper bare billigdritt så det har ingenting å si :D

4uker leveringstid ~

 

 

Kos deg :D

 

Edit: Leif

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar

Har du prøvd å bruke dusjen?

Skru av dusjhodet så du får kun strålen, rett den så ned der og kos deg.

Har gjort det selv (som gutt da) og det er ganske behagelig for meg iallefall:)

 

For å handle på dealextreme uten visakort kan du som nevnt kjøpe et slik visa gavekort i en bank og betale med det:)

Endret av Actibus
Lenke til kommentar
Gjest Guest_reebook_*

Men hvordan er eskene de kommer i egentlig?

 

Hihi, dusjen ja.. det er favoritten.. har sånn dusjhode der man kan regulere strålene og en av strålene er liksom èn stråle og den er are fantastisk:) Men vil liksom klare og få denne følelsen utenfor dusjen og...

 

gleder meg til jeg flytter på hybel, da skal jeg kose meg!!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_reebook_*

Åå, det er bra.. siden da kan jo jeg bestille derifra, og viss jeg må bruke mammas kort, eller hun må betale så kan jeg jo bare bestille noe f.eks billig fototutstyr som jeg trenger.. også noe annet kjekt i tilegg, for er jo jeg som henter pakken, og den rosa vobrator tingen gikk det ikke ann og se sånn egentlig at var en vibrator da.. Gash, sku ønsket jeg var atten og hadde visa.. :)

Lenke til kommentar

Det er jo bare en "Pinky-Thumb Body Muscle Massager with Strength Controller" om foreldrene spør...

 

Ellers, tror du trenger PayPal for å kjøpe fra DX, Paypal konto kan lages om du har gyldig visa og nettbank tilhørende, du må inn i nettbanken for å verifisere Visakortet i PayPalen, når det er gjort trekker PayPal automatisk fra kontoen via VISA kortet når noe kjøpes.

 

Ellers, en som nevner DX er lavkvalitetsprodukter, det er ikke helt sant, dem har mye dritt, men dem har veldig mye av meget høy kvalitet også, men det aktuelle produktet er sikkert av mindre bra kvalitet, men jeg vet ikke.

Produktene pleier komme i hvit eller brun eske eller konfolutt fra DX.

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Vil påstå at den barbermaskinen jeg har vil vibrere tilfredsstillendene til et slikt formål. Merk at det er av den typen med rett kniv, ikke roterende, typisk Braun. Men er jo dyrt det og.

 

(Kanskje låne den i skjul av en bror? Syntes jeg ser reaksjonen hvis det plutselig lukter litt rart av den da men men!)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...