Gå til innhold

Hvorfor er analvoldtekter av menn så fremstående på film?


ftbllftbll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk denne frå ca 2:40

 

Partizan Beograd-supportarar skryt av at dei valdtok leiaren for ei supportargruppe for Hajduk Split.

 

Dette har altså lite med sex eler seksuell lyst å gjera. Og det gjeld ikkje berre for valdtekt av menn, sjølvsagt.

 

At det er homoseksuell aktivitet blant menn, eller kvinner, som er isolerte på eit vis er ei heilt anna sak. Slike ting som dette f eks

http://www.youtube.com/watch?v=WS5mQy9zV0s

 

Fengselsvaldtekt dreier seg om dominans, mens fengselssex dreier seg meir om "at tage hva man haver".

 

Og alt pisset om homofile og normalitet folk klarer å lira av seg i denne tråden gjer meg nokså gretten.

Lenke til kommentar
mye bra her.. men selv om det handler om ydmykelse og flauhet og smerte for den som blir voldtatt så er det ganske FLAUT for han som voldtar også. Ha på samvittigheten at han har hatt sex med en gutt og har bæsj på tissen.

 

Eg veit ikkje om du er klar over det, men det førekjem analsex blant heterofile også.

 

Og 'ha på samvittigheten' å ha hatt sex med ein gut? Har vi ein gjest frå 1600-talet på forumet? Det er ingenting å skamma seg for eller vera flau over i seg sjølv.

Lenke til kommentar
Logikken er fraværende her, ser jeg. For å voldta noen så må man ha erigrert penis. Da må man ha lyst. Kan man da kalles for heterofil lengre? Are you kidding me?

 

Det vert rekna som valdtekt om ein nyttar fingre, flasker, pinner etc også.

 

Svært mange homofile har hatt seksuelle opplevingar med nokon av det motsette kjønnet. Kan dei ikkje kallast homofile lenger? Mange heterofile har hatt sex med nokon av same kjønn også.

Lenke til kommentar
Det vert rekna som valdtekt om ein nyttar fingre, flasker, pinner etc også.

Ok, det blir noe annet.

 

Svært mange homofile har hatt seksuelle opplevingar med nokon av det motsette kjønnet. Kan dei ikkje kallast homofile lenger? Mange heterofile har hatt sex med nokon av same kjønn også.

Da var de ikke homofile/heterofile i utgangspunktet, men bifile. Ikke så vanskelig å fatte.

Lenke til kommentar
Hvordan kan handlingen oppstå om ikke legningen muliggjør det? Er det bare å få stå sånn helt uten videre, liksom?

Har du aldri (nå antar jeg du er gutt) fått stå på et upassende tidspunkt? Noensinne? Det trenger ikke være dypt seksuelt begrunnet, på samme måte som at du kan bruke dette som et maktmiddel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...