SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hei, våknet idag med vondt i halsen og tett nese. Har hatt det i hele dag og har spist C-vitaminer samt appelsin. Har hørt at det skal hjelpe. Saken er at jeg skal til syden om 2-3 dager og jeg trenger tips til å ikke bli syk. Takk skal dere ha og god jul alle sammen! Endret 24. desember 2009 av SaitekQ
Blåbær Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 C-vitamin hjelper bare forebyggende, hjelper ikke når du er syk. Men hold deg i ro, vær inne og ikke rør alkohol, sov masse.
Fisha Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Gurgle 1/3 jod 2/3 vann, muttern driver å maser d på meg når jeg er syk. Funker faktisk.
anon12234 Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Gurgle 1/3 jod 2/3 vann, muttern driver å maser d på meg når jeg er syk. Funker faktisk. jod ekke til å tulle med
SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Skrevet 24. desember 2009 Er ikke jod betennelse hemmende? Vil helst unngå å drikke jod, men takk for tipset. Men hjelper C-vitamin visst man bare er litt syk? Altså i startfasen av sykdommen.
Lindoniel Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Mitt tips er en shot med Jagermeister morgen og kveld. Føler ihvertfall at det hjelper, men om det er vitenskapelig bevist vet jeg ikke. Vær nøye med hygiene, og vask hendene ofte, ikke frys og alle de der rådene som i det store og hele sier seg selv.
Fisha Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Er ikke jod betennelse hemmende? Vil helst unngå å drikke jod, men takk for tipset. Men hjelper C-vitamin visst man bare er litt syk? Altså i startfasen av sykdommen. Forskjell på å drikke og å gurgle;)
SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Skrevet 24. desember 2009 Tror jeg holder meg unna alkohol med det samme. Forskjell på å drikke og å gurgle;) Ahaaaa. But still, virke skummelt ut.
KKake Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Mitt tips er en shot med Jagermeister morgen og kveld. Føler ihvertfall at det hjelper, men om det er vitenskapelig bevist vet jeg ikke. Vær nøye med hygiene, og vask hendene ofte, ikke frys og alle de der rådene som i det store og hele sier seg selv. Legen til stefaren min mente hvertfall at whiskey hjelper mot det meste, så hvorfor ikke Jägermeister?
SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Skrevet 24. desember 2009 Joda, hjelper sikkert men saken er at det passer ikke akkurat nå. Du skjønner jeg er bare 15 år. Meg: "Du Pappa? Får jeg shotte en Jägermeister? Leste på et forum at det skulle hjelpe mot sykdom. "
Shax# Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Joda, hjelper sikkert men saken er at det passer ikke akkurat nå. Du skjønner jeg er bare 15 år. Meg: "Du Pappa? Får jeg shotte en Jägermeister? Leste på et forum at det skulle hjelpe mot sykdom. " Hehe, genialt xD
Gunfreak Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 15 er jo helt passe alder for jegermister, så lenge du bare bruker det under oppsyn av foreldre bør det ikke være noe problem, selv en 15åring som aldri har drukket blir ikke full av et shot
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Foreslår at du driter i alle kjerringrådene du finner på et forum og sørger for å få deg en masse næring, ro og aller viktigst søvn, fortest mulig. Ikke fryse er også en selvfølgelighet. Lykke til.
H.Eye Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Ikke vær kald, hvil mye, hydrer(drikk vann), få i deg alt kroppen trenger (salt,vitaminer etc) og ikke finn på noe sprell. Hold deg inne!
Vizla Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Spis ekstra, sov ekstra, hvil ekstra, drikk ekstra. Glem så og si alle kjerringråd, de fungerer ikke.
Onyx Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Amen til de tre siste, men ikke overdriv. Fast og flytende føde. Holde seg i væskebalanse er stikkordet. Både energigivende næringsstoffer og ikke-energigivende næringsstoffer. Undertegnede pleier som regel å ta seg en tur ut for frisk luft dagen etter dagen med de første symptomene, for så ta seg en dusj. Fortsett prosedyren med fast og flytende føde. God bedring.
MtnDew Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Be foreldrene gi deg noen meget sterke piller med god effekt. Og problemet er borte. Placebo
SaitekQ Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Skrevet 24. desember 2009 Har knasket på masse C-vitaminer, samt 2 Ibux. Har holdt meg varm og har drokket maaassse, men bare brus. Takk for alle rådene, gir tilbakemeldig om hvordan jeg føler meg i morgen.
Grand Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 husk å få masse søvn. Det funker alltid for meg å legge meg litt tidligere viss jeg begynner å bli småsjuk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå