Gå til innhold

Angående tråd jeg akkurat har opprettet


Anbefalte innlegg

Jeg laget nettopp denne tråden. ( https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14882306 ). Jeg lurer på hva deres synes om det, om det blir for teit/unødvendig. Jeg personlig synes det er litt moro, men kan skjønne om noen synes dette ikke passer inn og blir for tullete/eventuelt personlig.

 

Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger fra moderatorer (jeg har sendt PM til Skagen angående dette, men opprettet denne tråden også.)

 

Mvh,

CypheroN. :)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og erkjenne og dele sine fyllehistorier er ikke imot reglementet på noen som helst måte (om man da ikke driter ut ikke navngitte personer) og det er dette moderatorer, administratorer må forholde seg til. Om det er barnslig og teit for hver enkelt bedømme selv. Kan si så mye som at undertegnede ei kommer til å være noen fast aktør i tråden.

Lenke til kommentar
Og erkjenne og dele sine fyllehistorier er ikke imot reglementet på noen som helst måte (om man da ikke driter ut ikke navngitte personer) og det er dette moderatorer, administratorer må forholde seg til. Om det er barnslig og teit for hver enkelt bedømme selv. Kan si så mye som at undertegnede ei kommer til å være noen fast aktør i tråden.

Uthenging er selvfølgelig ikke ønskelig, og vil bli rapportert, hvis det oppstår.

 

Takk for din mening, settes pris på. Var litt usikker på om jeg skulle opprette tråden. :)

 

Kan jo bli stilig da, bare det holdes innenfor forumets regler. Jeg har akkurat påstet min første fyll, og kommer sikkert til å oppdatere lille julaften, med henhold til at det er drekkedagsnatta 22, men det skal jeg ikke gå inn på.

Heheh, gleder meg. :)

 

Haha, var det nodvendig a sende pm, lage trad, etc alt det bare for det her?

 

Hvorfor skulle en thread om festing ikke passe pa forumet?

Tenkte å bare sende PM først, men så ble det tråd også, hehe. For å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Haha, var det nodvendig a sende pm, lage trad, etc alt det bare for det her? Hvorfor skulle en thread om festing ikke passe pa forumet?

Ja, om vedkommende bruker synes dette var nødvendig så var det nødvendig. Ydmyke brukere som spør framfor å automatisk anta trenger forumet flere av.

 

No offence men du kunne jo bare lage threaden og hvis noen hadde reagert hadde de rapportert den. Slike ting gar automatisk :D

 

Jeg syntes det er en bra thread uansett

Lenke til kommentar
Du burdte endre tråden til: "Din første fyllekule" eller noe slikt. Dritings er man jo stadig vekk.

Tror det blir morsommere

Vel, nå er faktisk ikke poenget med tråden sin første fyllekule, men et sted man kan gå dagen derpå HVER gang man har vært full og dele hva som skjedde. Så da blir forslaget ditt litt upassende.

 

Forslaget ditt er bra, men da blir det automatisk mindre aktivitet, og ikke like gøy.

Lenke til kommentar
Er det en moderator som har lyst til å flytte tråden til OT-baren e.l.? Det er mer passelig, og hadde også gitt mer aktivitet.

Done ;)

 

Og når det gjelder tråden så ser jeg ingen grunn til at den ikke skal få leve så lenge innholdet er i tråd med retningslinjene. Er tråden barnslig? Ja, mye mulig det, avhenger av øynene som ser.

 

Vil bare minne om at alt som postes er tilgjengelig for hele verdenen og at man etterhvert som man trafikkerer internettet legger igjen stadig flere spor etter seg. Holder å bruke samme brukernavn et sted der det er knyttet opp mot navnet ditt før hvem som helst kan finne ut av hele fyllehistorikken din. Potensiell arbeidsgiver, forelder, lærer osv. kan alle snuble over denne typen ting. Tenk deg derfor alltid om to ganger før du skriver en post, ikke minst når det gjelder denne typen ting ;)

Lenke til kommentar

Slik tråden fremstår nå er det et markant skille mellom hvilken funksjon du forespeiler at tråden skal inneha og hva som faktisk blir postet. Jeg kan se for meg at det er rom for en tråd som omhandler morsomme fyllehistorier slik som du beskriver innledningsvis, kanskje noe i samme gate som tråden "hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?".

 

Men en tråd der man gir et referat hver gang man har tatt en tur ut har jeg vanskeligheter med å se nytteverdien av? Om noen gir terningkast fire på den siste helgens ekskursjon sier ikke det noe som helst, og hva man drakk, hvor full man var, og hva man ellers foretok seg er vel heller ikke interessant for noen andre enn en selv (eller til nød dem som faktisk var der)? At noen har behov for å fortelle omverdenen at de nettopp har vert på sin første fest eller har et sosialt liv har jeg forståelse for, men om det nødvendigvis er hensiktsmessig å gjøre det retrospektivt i form av sjangeren rapport eller som et referat stiller jeg meg spørrende til.

Lenke til kommentar
Slik tråden fremstår nå er det et markant skille mellom hvilken funksjon du forespeiler at tråden skal inneha og hva som faktisk blir postet. Jeg kan se for meg at det er rom for en tråd som omhandler morsomme fyllehistorier slik som du beskriver innledningsvis, kanskje noe i samme gate som tråden "hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?".

 

Men en tråd der man gir et referat hver gang man har tatt en tur ut har jeg vanskeligheter med å se nytteverdien av? Om noen gir terningkast fire på den siste helgens ekskursjon sier ikke det noe som helst, og hva man drakk, hvor full man var, og hva man ellers foretok seg er vel heller ikke interessant for noen andre enn en selv (eller til nød dem som faktisk var der)? At noen har behov for å fortelle omverdenen at de nettopp har vert på sin første fest eller har et sosialt liv har jeg forståelse for, men om det nødvendigvis er hensiktsmessig å gjøre det retrospektivt i form av sjangeren rapport eller som et referat stiller jeg meg spørrende til.

Den malen jeg lagde var bare for å vise hva man gå etter. Man så klart skrive hva man vil. Og ja, jeg synes det er morsomt å lese hva andre skriver.

 

Rapport eller referat - velg selv, men jeg kommer til å bruke det oppsettet jeg lagde. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...