Gå til innhold

Klarer ikke å aktivere Win XP home (igjen...)


Anbefalte innlegg

Har kjøpt nytt hovedkort, og da legger jeg selvfølelig inn Windows XP home om igjen.

 

Men vil den la meg aktivere windows? Neida, den sier at det har jeg gjort flere enn tre ganger. Seff har jeg lagt inn XP flere en 3 ganger. Formaterer ganske ofte, ja.

 

Vel, er det en måte å løse problemet mitt på? Aktiveringstelefonen (og de som jobber der) var ikke hjelpsomme, og det var heller ikke Microsoft da jeg ringte dem, for de hendviste meg til aktiveringsfolkene.

 

Kan jeg få registert mitt lovlige kjøpte Win XP home OEM edition?

 

Evt noen cracks el. som kan annbefales? Å ha behov for å cracke en lovlig versjon man av et program man kjøper er det bare Windows som kan få til.

Nå er det slik at det er lettere for kunder som IKKE kjøper windows enn for dem som ønsker å støtte windows med å betale.

 

Håper noen kan hjelpe meg, helst på en lovlig måte da jeg har et lovlig kjøpt produkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ringe suport å forklare dem problemet, eventuelt høre om det er noen måte å fixe dette problemet du har.

 

De sier at det må jeg kontakte dem jeg kjøpte pcen av. Yea, right. :lol:

 

well, seff ikke noe problem å bruke crack, men siden jeg har lovlig lisens hadde det vært greit å bruke den også :wink: .

Lenke til kommentar
Har kjøpt nytt hovedkort, og da legger jeg selvfølelig inn Windows XP home om igjen.

 

Men vil den la meg aktivere windows? Neida, den sier at det har jeg gjort flere enn tre ganger. Seff har jeg lagt inn XP flere en 3 ganger. Formaterer ganske ofte, ja.

Grunnen til at du plutselig ikke får aktivert winxp nå, er fordi du har byttet for mye hardware siden du aktiverte xp første gangen.

Lenke til kommentar

:lol: flott at M$ tek vare på dei betalande kundane sine.....

 

:woot: lovleg XP, utan problem så langt.....

(men eg skal snart formatere...)

 

du skal berre mase på M$, så lenge du ikkje har skrevet under på nokon avtale om at du kun kan formater tre ganger har du retten på di side....

 

sei at dagbladet tek saken, kanskje dei gjer det og?? :shrug:

Lenke til kommentar

Hvis du har kjøpt en OEM-versjon har du så vidt jeg forstår ikke lov til å installere denne på andre enn den datamaskinen du kjøpte den sammen med. I Bils verden er bytte av hovedkort, harddisk eller cpu pr. def. kjøp av ny PC, og du har følgelig ikke lov å bruke lisensen. Mulig jeg tar feil, men hvis MS nekter å samarbeide kan dette være grunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...