Gå til innhold

Bruker det danske politiet provokatører?


klingtai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politiet demostrerer, poltit inndoktrinert til å utøve vold mot egne landsmenn ? Kjønner ikke helt hva trådstarter skal frem til, er det politiet som er den store stygge ulven som er litt slem mot de radikale hippiene og bråkmakerne ? Regner nesten med det er sarkasme. Politifolk gjør en hederlig jobb og hadde det vært opp til meg hadde slik ramp blitt slått mye hardere ned på.

 

Syntes hele oppførselen til de "radikale" demostrantene er latterlig jeg. Det er trist at danske(og andre land når det er der det skjer) skattebetalere skal betale utgiftene for hva noen ekstremistiske tullinger ødelegger og trekker inn av ekstra politistyrker.

 

På toppen av det hele kommer norske "turister" i avisne og skriver "buhu jeg ble annholdt/arrestert av politiet, vi ble stripset og måtte sitte 4 timer på asfalten, det var kalt buhu.", ja det må en nesten forvente om en menger seg med bråkmakerne og ulydige borgere.

 

Det sparer vertfall ikke klima og miljø å gjøre hærverk, da må eiendom og materiele bygges på nytt, og det koster gjerne mer strøm, olje, kull og ku-fis for den slags skyld.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Hvorfor vil ingen av disse norske demonstrantene gi ut sitt navn? De gjør alt de kan for å få ut sin historie til media, men vil aldri stå bak sin kommentar slik de fleste andre som uttaler seg til media gjør. Synes bare det er litt morsomt med disse Tommy(19) og Stein(22) som har kjempet seg løs fra stripsene sine for å sende en sms ut i det fri med sine kalde fingre. :)

Lenke til kommentar

Er enig med deg i mye av det du sier Simon, men samtidig så er det vel slik at det er svært vanskelig for politiet å straffe enkeltpersoner ved slike hendelser. Ved gaza-opptøyene i Oslo for ett år siden så var det jo mange som bedrev ulovligheter, men svært få fikk vell noe straff i forhold til det skadeverket som ble gjort. Det politiet da gjør er heller å begrense skadeomfanget, enn å nødvendigvis straffe de.

 

Det er synd at det er blitt slik fordi det er uomtvistelig noen uskyldige blant de arresterte, men samtidig så er det et delt ansvar da politiet også er avhengig av hjelp fra publikum for å bedrive godt politiarbeid. Selv om en ikke blir straffet for noe, er en nødvendigvis ikke uskyldig.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi har gått litt off topic i denne tråden, fra nå av oppfordrer jeg folk til å ta debatt om lømmelpakken i denne tråden, Aggressive demonstrasjoner i København, hardhendt politi - greit?. En del innlegg er flyttet over til denne tråden.

 

Ellers er tittelen på tråden endrer til en mer beskrivende emnetittel. :)

 

Reaksjoner på denne notisen tas via PM, ikke i denne tråden.

Lenke til kommentar
og hva er basisen for slike uttalelser om poltiet?

Du skal vite at dette faktisk er vanlig taktikk blandt styresmakter når de ikke vil at folk skal demonstrere. De bruker denne taktikken nårtid det måtte passe dem, av vidt forskjellige grunner. Oftest er det de politiskt ukorrekte demonstrantene som blir utsatt for slikt. Noen ganger er det brukt i sammenheng for ''sosial trening''. Dvs. venne folk til at styresmaktene bruker vold, trussler og innhegning av ''kveget''. De er ute etter å ydmyke. Amerikanske bareskoleelever har faktisk blitt utsatt for slik terror mange ganger.

 

vi finner vel ut om du har rett og det plutselig forregår et kup av politiet danmark der de kaster kongen og blir et diktatur

Du har neppe forstått. Det der kan du nok bare glemme. Vil aldri skje.

jeg lurer fremdeles på hva basisen din er for uttalelsene.

kan du komme med noen beviser på det du sier har skjedd/blir gjort.

vis ikke så er det grunnløse påstander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...